İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?

https://youtu.be/tfbIw0lcDtI
Şarkı of of!
Bence aç sesi!


Bazı aşklar iz bırakır onunla yaşadığımız her an zihnimizde tekrar eder.
Aklımıza geldiğinde canımız yansa da iyi ki deriz.
Bazı aşklar için de bittiğinde bela okur Allah seni kahretsin deriz😀

İyi ya da kötü senin hayatına iz bırakan hangisi oldu?
İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?

Benimki şarkıda gizli...
İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?
İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?
Cevapla