Bazı aşklar iz bırakır onunla yaşadığımız her an zihnimizde tekrar eder. Aklımıza geldiğinde canımız yansa da iyi ki deriz. Bazı aşklar için de bittiğinde bela okur Allah seni kahretsin deriz😀
İyi ya da kötü senin hayatına iz bırakan hangisi oldu? İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?
Benimki şarkıda gizli...
İyiki dediğin mi yoksa bittiğine şükrettiğin aşk mı hayatında iz bıraktı?
Hayatımda iz bırakan iki ilişkim oldu. Biri için iyi ki yaşamışım dedim, diğeri için ölümden de dirimden de uzak olsun, tanıdığım güne lanet olsun dedim..
Bittiği için "Şükürler olsun." dediğim herhangi bir şeyi tekrar tekrar düşünmem. "Allah kurtarmış." derim ve o şey hakkında bir daha düşünüp canımı sıkmam. "İyi ki" dediğim mutluluk duyduğum şeyleri arada hatırlarım. Bu "İyi ki" dediğim şey bir ilişkiyse ve benim yüzümden bitmişse heralde uzun süre aklımdan çıkmaz. Bende iz bırakan "İyi ki" dediğim ilişki olurdu.
Bir tanecik ilişkim oldu onun da bittiğine sukr ettim. Yazık yani onun için verdiğim emekler kafama yazık. Neredeyse iki sene olacak fakat hala başkasıyla doğru düzgün konuşamıyorum. En ufak şeyi kafama takıyorum onun yaptıkları aklıma geliyor. Bu da daha flört evresinde iken ilişkinin bitmesine sebep oluyor, sevgili olmadan.
Hepsinin bende izi var. Çünkü hayatıma aldığım insanları hep çok sevdim. Sevemeyeceğim birini hayatıma almadım. Bu sebeple hepsinin bende izleri kaldı. İster istemez geçmişle alakalı bişey duyup ya da gördüğümde aklıma gelir. Anmadan edemem hiçbirini.
Bittiğine şükrettiğim zaten bir zamanlar iyi ki dediğim aşktı. Onun dışındaki aşk değildi zaten. O yüzden bu durumda tek bir aşk vardı, o da iyi ki dediğim ve bittiğine şükrettiğim olan aşk.
Lanet ettigim allah belasini versin dedigim simdi iyi ki dedigim oldu. Hayat cok tuhaf. Bir daha suratina bakmam dedigim adamla ayni evi paylasiyoruz ve sanki o yasadigimiz problemleri hic yasamamisiz gibi…
Biri vardı ilk ve tek aşkımdı belkide. Cok inanıyordum ona, samimiyetine, hislerine. Ama biseyler bittiğinde sakin kafayla daha iyi görüyorsun bişeyleri ve şimdi diyorum ki belkide işler daha da ciddiye binmeden bitmesi daha hayırlı olmuş
İlişki içerisinde inanılmaz derecede adarım kendimi, oldukça yoğun yaşarım hiç bitmeyecek gibi. Fakat Biten hiç bir ilişkimi zerre hatırlamam, yol verdiysem de yol aldıysam da bir bütün halinde silerim. Hiç olmamış gibi devam ederim hayatıma…
Biten aşklarım yok çok şükür. Doğduğum günden bu yana sol yanımda taşırım. Soru karşıt cins açısından ise aşka inancım yok o açıdan. İyikiler veya keşkeleri yirmili yaşlarda bıraktım.
Bittiğine şükrettim çünkü erkeklerle arkadaşda olsa çok takılıyordu sevmem böyle şeyleri en son dedim bay bay beni suçladı eee böyleleri yaptıklarını savunur normal zanneder herşeyin hayırlısı bitti gitti