Sevgilimin en yakın kız arkadaşını fazla mı büyütüyorum gözümde?

Sevgilimin 4.5 yıldır tanıştığı çok yakın bir kız arkadaşı var. Benden de önce tanışıyolarmış. İkisi beraber dışarı çıkarlar, alışveriş, yemek, gezmek yani iki yakın arkadaşın yapacağı ne varsa yaparlar. Geçenlerde kızın doğum günüydü beraber kutladılar. İkisi de yurtta kalıyor, ben evde ailemle kaldığım için evde şehir merkezine biraz uzak olunca akşam saatlerinde çıkamıyorum. Bu kız çok güzel bir kız. Eski sevgilisi de benim sevgilimin en yakın arkadaşlarındandı. Bu kızı kıskanıyorum, erkek arkadaşıma geçenlerde içimde tutamayıp söyledim bunu. Güldü önce sonra da gözüm senden başkasını görmez dedi. Kafama takılansa sevgilimle yakın bir erkek arkadaşımızın ona yengenin bu kızı kıskanmaması mantıksız olurdu demesi. Ne zaman o kızla görüşseler rahatsızlık duyuyorum. Sevgilimin adı Oğuzhan, ona oğuz , oğuzcum demesi bile sinir olma sebebim. Ama sevgilim ara da kalmasın diye susuyorum. Ne yapabilirim?
Sevgilimin en yakın kız arkadaşını fazla mı büyütüyorum gözümde?
Cevapla