
ya da ağır mesajlar içeren sözler gibi...
#tutku 🖤

Ona, ağır kelimeler içeren aforizmalar paylaşmak gereksiz bence. Erkeği yeren şeyler paylaşsanızda "Bak kız bana hala önem veriyor. Eğer önem vermese benim hakkımda (iyi-kötü) bir şey paylaşmaz, bana gönderme yapmazdı.) diye düşünür.
Eski sevgilime nispet yapmak için mutluymuş gibi yapmak ve fotoğraf çekinip sosyal medyada paylaşmakta bana saçma geliyor. Çünkü gerçekten onu artık önemsemediğim için onu iyi-kötü hissettirecek şeyler yapmak için uğraşmam. Eğer gerçekten çok iyi zaman geçirdiğim bir ortamdaysam ve fotoğraf çekindiysek bu fotoğrafı sosyal medyaya atabilirim. Eski sevgilim bunu görür görmez umrumda olmaz, o niyetle atmam. Yoluma bakarım.
[[[ Eğer eski erkek arkadaşınıza gerçekten acı çektirmek istiyorsanız, hiç muhatap olmamak en iyisi. "Bu kadın beni hakikaten unutmuş." düşüncesi kadar erkeğin egosunu zedeleyip onu üzen, sinirlendiren başka bir şey yok. (Tabi gerçekten ilişkinizde sizi sevmiş, size değer vermişse.) ]]]
Yapmam. Daha çok çok mutlu paylaşımlar yaparım. Ama bir tane bile laf atmam. Sonra pişman olur. Ne kadar mutlu kız lan der. Sosyal medya paylaşımları önemli. Buradan ilişki rehberi adil yildirim hocama teşekkürlerimi sunuyorum. Bu çok önemli 😊
hayır aslında böyle şeyler paylaşmamak daha umursamadığımızı gösteriyor onun yerine onsuz mutlu olduğunuzu gösteren resimler paylaşabilirsiniz yani o da umursanmadığını düşünmüş olur ona gönderme yapmak daha çok onun için üzüldüğünüzü gösterir
yapmam ama oltaya hemen düşerim nasıl mı 😀 sadece benim anlayabileceğim olumlu bir gönderme yaparsa sazan gibi atlarım bu şekilde eskiden bir ex benim dikkatimi çekmeyi başarmıştı
Cevap
40Cevap
Hayır yapmam zaten bugün wpden sildim instagramdan da sildim 🤣
Hayır o kadar kıskanç ve öz güvensiz değilim
29 olmama az kaldı. Belki 15 yıl önce olabilirdi ama çocuk muyuz artık 😂 14 ay sonra 30 olacağım be 😂
Sen amca olmuşsun 😬
Tamam abijiimm
Öyle dertlerim hiç olmadı be. :D Ben direk umursamıyorum, ne yaparsa yapsın banane. :D
Genellikle varlığımın değerini bilmeyeni yokluğunla terbiye etmek tercihimdir birde önemseyip ona nispet mi yapacağım 😏
Güzel tercih 😄
Kızlar hep fake story paylaşıyor mesela onu mu diyorsun?
Oda olabilir evet.
Mesela bazen benden arkadaşlarım kayıtlı story ister sevgilimle küstük kıskansın biraz bana gönder de paylaşim gibi.
Kafanız çok farklı çalışıyor gerçekten sizin.
Hayır, yapmam. Zaten nasıl yaşıyorsam öyle yaşamaya devam ederim.
Eskide kaldı ve bitti gereksiz anlamsız ve aptalca şeyler hiç gerek yok önüme bakarım biten bitmiş giden gitmiştir
Eskiye dair bütün defterleri kapattım. Ve hiçbir zaman eski sevgilime sosyal medyada nispet yapmak amaçlı paylaşımlarda bulunmadım
Hayır nispet yapmak veya gönderme yapmak bir bana göre şeyler değil. Herkes kendi yoluna der Kendi hayatıma bakarım.
Hayır hatta öyle düşünmesin diye takipten çıkarım engellerim
Hayır. Ayrıldıysam zaten engellerim laf sokma falan ugrasmam
Genelde arkadaşlarım ile mutlu anlarımı paylaşırım.
Bittiyse silmişimdir ve sildiklerim de yok hükmündedir…
Aman neyin nispetini yapıcam ya bitmiş gitmiş artık başkalarıyla konusan birine neden nispet yapim
Buna gerek duymak bile bence o kadar gereksiz ki. Sen ne düşünüyorsun bu konuda?
Eski sevgilimin sosyal medyası yoktu. Olsa da paylaşmam, ergence işler. Benlik değil. 😏
Bir daha yazmaması için olabilir ama o nedenle paylaşır mıyım emin olamadım şimdi 😀
Hayır yapmam gerek de duymam, zaten silmiş olurum her yerden
Eski sevgilim için bunu yapmam. gerçekten çok sevdiysem bende başkadır o zaman hiç yapmam
Ukraynaya gidip alem yaptım
Dönünce ilk mesajı o atmıştı 😃
Terk edilen, istediği ilgiyi görmeyen kadınlar yapar böyle şeyler. benim için yapanlar olmuşdu
Aksine gizemli kalıp merak uyandırırdım
Taktikler... 😀
Yapabilme ihtimalim yüksek 😅
İşte dürüstlük 😄
Haklısın 😄
Hiç yapmadım kendimi tebrik ediyorum😂
Burayı saymazsak tabi burada sövüyorum sürekli
Saymayız saymayız 😄
Adı üstünde eski kadınlık ne ara basitleşti hiç değerimiz yokmu gelen tadına bakıyor
Hayır yapmak saçma daha çok önemsediği mi gostererir
Çocukça buluyorum ve her ayrılık yıkıcıdır iki taraf içinde. Neyi kanıtlamaya çalışıyon yani? "Gerçek ilişkiler için konuşuyorum"
Çoluk çocuk işi ya o ne öyle..
Hayır ergen değilimm
Aşı üstünde eski gerek yok yapmaya
Yapmam ergence geliyor
Eski sevgilim yok kimseye nispet paylaşımda yapmam
Yapmam
Evet yaptığım oldu ama artık umrumun u'su değil
Hayır hepsi engel listemde çünkü djfjd
Yapardim artik biraktim
Gereksiz sil gitsin ne bakacak havaya baksn ✌
Hayır, yapmam böyle bir şey. Saçma gelir bana.
Laf sokana itina ile laf sokulur
Evet yaparım
bir şey sorucam neden ismin saklı duygular ne konuda duygularını saklıyorsun
Genel
Genel dediğin ne?
çocukca şeyler yapmam uğraşmam
Hiç sevgilim olmadı
Çocukça hareket
Yapmam düşük bir hareket
Yaparım
Hiç sevgilim olmadı
Paylaşım yapmam
Nispet yapacak birşeyim yok 😂
Bana göre değil
Yapmam
Hayır işim olmaz
Gereksiz bence.
Hayır ya çok ergence
Hayır 😄 boş şeyler
Hic isim olmaz
Hayır yapmam
hayır
İşim olmaz
ne gerek var ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?