Bazı erkekler kendini Kadınların tanrısı olarak neden görüyor?

Bir çok erkek gelmiş bana diyor ki kocana sakla 24 olmadan evlen diyorlar. 20 yaşında evlilik düşün erkeklerden uzak dur. Kendinden 5-10 yaş büyük erkekle ol diyorlar. Ulan sen kendini karına mı saklıyorsun? 20 yaşında evlilik mi düşünüyorsun?
Düşünmezler aklına bile gelmez.
erkek 15 yaşında cinselik yaşayınca normal 20 yaşında evlenmeye gelince bebek derler kız reşit yaşta cinselik yaşarsa baban nerde derler çünkü erkekler bizim tanrımız ya.
Ben aptal mıyım? bunların amacını bilmiyorum mu sanıyorlar.
Kendileri 30 yaşına kadar sefasına kızlarla sonra kızlara böyle derler ki çünkü böyle kızla evlenmek isterler karım 20 yaşında erkek yüzü görmesin isterler.
Kadınlar gençliğini yaşamasın evlenip çoçuklu olsun isterler bunu kadın istemeyince kaşar görürler. Kadına 25 olursan evde kaldın baskısı yaparlar ki kadın erken yaşta evlensin

Gençliğini yaşayıp genç kızla evlenmek istemeleri bencilik sadece zevkini düşür kızda sanır ki seviyor ya sen 25-30 olsan yüzüne bakmazdı seninle sırf genç diye evlenir
Bazı erkekler kendini Kadınların tanrısı olarak neden görüyor?
Cevapla