Erkekler güçlü kadınlarla birlikte olmak istemezler mi?

Erkekler sanki kadın tarafından kendisine ihtiyacı olunduğunu mu görmek istiyorlar? Sahiplenme duygusu baskın olduğundan kadının kendisine ihtiyacı olmadığını hissetmesi erkeği itiyor olabilir mi?

Siz ne dersiniz? Kadının her anlamda güçlü olması aslında bir avantaj mıdır, dezavantaj mıdır erkeğin gözünde?
Erkekler güçlü kadınlarla birlikte olmak istemezler mi?
Erkekler güçlü kadınlarla birlikte olmak istemezler mi?
Cevapla