Hamilelikte kilo aldım bebeğim doğdu şun 1 yaşında hamilelik kilolarını veremedim. Eşim fit birisi. Boyu uzun kilosu ideal bana aşkım böylede çok güzelsin ama eskiden bir başkaydın biraz kilo versen çok iyi olursun dedi bende sanane sana mı kaldı benim kilom. Ben kendimden mutluyum dedim siz ne düşünüyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kilo değilde sen eşinden buna benzer bişey istesen ve eşin sana ben böyle mutluyum dese ne hissederdin? Az empati yapmaya çalış. Eşin için ödün vermen lazım. her şey için
02 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir şekilde kendimden hiçbir konuda ödün vermeyi düşünmüyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılEşiniz size : "Eskiden bir başkaydın, biraz kilo versen çok iyi olursun." dedi. Ancak O, bu düşüncesini size söylerken alaycı bir üslupla, sizi aşağılayan bir vücut dili ve diksiyon ile mi söyledi? Yoksa eşiniz sakin bir şekilde ne düşünüyorsa açıkça yüzünüze karşı bunu dile mi getirdi? Anladığım kadarıyla eşiniz içinden geçeni direkt yüzünüze söylemiş. Ozaman size şunu sormam gerekiyor hanımefendi. Siz eşinizin sizinle ilgili düşüncelerini, hislerini saklamasını ya da bunları bir arkadaşıyla paylaşmasını mı isterdiniz?
Birbirine değer veren insanlar hissettiklerini ve birbirleri hakkındaki düşüncelerini yüzlerine söylerler. Dostluklar, ilişkiler, sevgi, saygı gibi kavramlar bu şekilde gelişmez mi zaten? Eşinizin söylediği bir cümle hoşunuza gitmeyebilir ya da sizi incitebilir. Ancak eşiniz içinden geçeni saklamayıp yüzünüze söyleyebiliyorsa bu size verdiği değeri gösteriyor. Ancak siz kendisine "sanane sana mı kaldı" diye itici bir tavır kullanıyorsunuz. Bunun yerine "çocuğum sütten kesilene kadar yemeye devam edeceğim. Sonrasında kendi sağlığım için spor yapacağım. Kararım bu yönde ve beni desteklersen çok mutlu olurum." deseydiniz mesela... eşiniz size "banane bana mı kaldı seni desteklemek?" gibi bir cümle kurar mıydı? Ve siz ben kafama göre yaşarım, kendi kararlarımı uygularım diyorsunuz. Çocuğunuz sizi rol model alacak bunu unutmayın. İleride çocuğunuz size çok rahat "sanane benim kararım." ya da "sana mı kaldı. Ben böyle istiyorum." diyecek ozaman. Çünkü çocuk ailede kolektif bir bilinç yerine direkt bireysel bilinci görecek. Çocuğunuz bu kadar değerliyse, dominantlığı ve kontrolcülüğü bir kenara bırakın derim. Eşinizle ve ileride çocuğunuzla ortak payda da buluşun derim. Umarım her daim mutlu bir aileniz olur ve Çocuğunuz sağlıkla huzurla yaşar. İyi günler dilerim.10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
7Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılLaflara bak çocukları sanki o doğurmuş, sen iyi yapmışsın ablam
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır bir de bebek emziriyorum bunu bile düşünmüyor öküz
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvlilik bence bir anlaşma
kendine bakmak zorundasın03 Yorumla
Soran+1 yılKendime zaten bakıyorum temizim titizim şu an benim zayıflamam demek bir kere diyete girmem demek uzmanlar asla emziren kadına diyete girin demiypr gidip de kimse için zayıflayamam kimse için kilo alamam bebeğimi sütten kestikten sonra zaten eski günlerdeki gibi sporuma gideceğim
Cevap sahibi+1 yılemziriyorum diye dikkatsizce yemiyorsan haklısın
ac kalıp vucudu sitrese sokma tabi
kocan fazla azdığı bir an söylemiş herhalde
Soran+1 yılNe alaka ya? Azmak ne alaka artık herşeyi cinselliğe bağlaya bağlaya mall oldunuz defol kart herif
Gizli Üye(25-29)+1 yılSonun da ezik olmayan kendini savunan bir kadın var şu site de
05 Yorumla
Soran+1 yılBaby bana queen de 😀😀
Cevap sahibi+1 yılÖylesin zaten ehehe
Soran+1 yılYa ben de gerçekten anlamıyorum bu kadınlar neden böyle yapıyorlar yok kocam beni aldatmasın diye hepsi köle oluyorlar zaten bir insan karaktersizle aldatıyor gerek yok
Cevap sahibi+1 yılAyyynen aşkım katılıyorum
Sen kendin nasıl mutlu hissediyorsan öyle mutlu ol
Kocan için değil kendin mutlu olduğun gibi ol
Soran+1 yılBen zaten eskiden daha rahattım fiziğim öyleyken ma şu an bebek emziriyorum insan bunu düşünür yani bebeğim sütten kesince kendim istediğim için zaten tekrar Spor yapacağım
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocanin düsüncesinede saygi duymalisin ve onun begenecegi gibi olmalisin
08 Yorumla
Soran+1 yılOldu ben zaten bulunduğum kabın şeklini alıyorum ortam alayım yarın kocam fikir'i değişir balık etli isterse kilo alırım ben istediğim gibi olurum tamam mı
Cevap sahibi+1 yılTamam degil
Soran+1 yılVallahi sizin gibi bir erkek için sürekli kendini değiştiren kocan beni aldatmasın diye köpek olan ezikleri gördükçe kendimle gurur duyuyorum içbir vasfı olmayan tek işi böyle evlenip mal gibi koca düşkünlüğü yapmak olan kadınlardan tiksiniyorum Bak ben de evliyim ama mesleğim var ben de evliyim ama kendime saygım var insan değilsiniz
Cevap sahibi+1 yılCanim benim sen niye burada basklarinin düsüncesini sorupda cevap alinca kabulenmiyorsun
Soran+1 yılŞimdi benim güzelim çok kibarım şu an sen dönüp de dersin ki bir kadın olarak sen emziren bir kadınsın bunu düşünürsün ama sen erkek düşkünlüğü yapıyorsun Ben buna saygı duymam
Cevap sahibi+1 yılHic birini düsünmedim
Soran+1 yılBoş ver zaten evlenmesen
Cevap sahibi+1 yılOk
+1 yılona kaldı tabi, evlenmişsin evlenince "kendim" olayı ortadan kayboluyor, adam yıllarca evde çekim alamadığı kilolu biriyle mi yaşamak zorunda
012 Yorumla
Soran+1 yılVallahi yaşamak zorunda değilse gidebilir boşanabilir tamam mı ben kimse için zayıflayamam kimse için kilo alamam ben şu an emziriyorum hiç kendimi kasmayacağım istediklerimi yiyeceğim ne zaman bebeğimi sütten kestiğim zaman eskisi gibi sporuma başlayacağım istemeyen gitsin kafa orada
- +1 yıl
o zaman böyle açıklasana en baştan ihtiyar, bunu ona dediysen saygı duymuyorsa sen haklısın zaten
Soran+1 yılBirincisi ben ihtiyar değilim sen ihtiyarsın �kincisi de ne olursa olsun bana hiçbir şekilde kilo ver diyemezsin tamam mı onu ilgilendirmez beğenmeyene kapı orada ben ona diyor muyum mesela ben çok geniş olması seviyorum Hadi bir git spor yap yok demiyorum
- +1 yıl
yanmışsın
Soran+1 yılSenin burada ananı bir yakarım 4 tane daha senden olur peze venkjjj
- +1 yıl
zort
- +1 yıl
milletin menopozu sitede bize patlıyor awk
Soran+1 yılYani 25 yaşında menopoza girmem imkansız
Soran+1 yılHa cehaletin simgesi menopozlu kadınlar çocuk doğuramıyor Hadi biraz eğitimli ol
- +1 yıl
dalga geçmek amaçlı söylüyorum ihtiyar ne kasıntı bir insansın ya sal beni git kocana ağla hadi
Soran+1 yılUlan eğer cevap almak istemiyorsan yazmazsın ne ağlayacağım lan sizin topunuzu ağlatırım
- +1 yıl
wedrfgthjmkölçş yorumlara bak mafya mıdır serseri midir nedir kocasını döver bu
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Adam kırıcı bursekilde kilo ver dememiş ki
110 Yorumla
Soran+1 yılKırıcı ya da kırıcı değil hiçbir şekilde diyemez tamam mı benim
Soran+1 yılVallahi vermeyeceğim yiyorum Bak bu lafın üstüne gittim 2 tane pizza yedim sabah umurumda değil Ben ne zaman bebeğimi sütten keserim o zaman kendimi hazır hissederim giderim kendim istersem spor yaparım eskisi gibi şu an kimse için hiçbir şey yapmıyorum Ben kocama hiçbir dediğin takan bir kadın değilim Hep kendi dediklerimi yaptım bugüne kadar umurumda değil
Soran+1 yılDostum ben şundan bahsediyorum ben kocamın bana gelip de bu şekilde cümle kurmasına takıldım çünkü buna hakkı olduğunu düşünmüyorum ama belki onu dinleyip de kilo vermem buna takılmam hiçbir zaman böyle biri olmadım bundan bahsediyorum bu ikisini ayırt edecek zekaya sahip olman gerekiyor Bak 3 yaşında çocuk ayırt eder bunları
Soran+1 yılGeri vites severim
Soran+1 yılPeki algılarımız farklı o zaman
O haklı zayıfla yoksa aldatır.
149 Yorumla
Soran+1 yılAldatırsa aldatsın be Ben de boşanırım çok da umurumda
Soran+1 yılBenim mesleğim var işim var evim var kimsenin bana bakmasına ihtiyacım yok tamam mı hadi bakmasınlar Ben kendimden memnunum ha bu arada kendim için söylemiyorum ama ülkemizde dul ve boşanmış kadınların %75'i evli keşke biraz eğitimli olsa
Soran+1 yılVallahi kadınlarda açmış kollarını sizi bekliyorlar öyle olsaydı sen burada abaz olmazdın sana bakan bir kadın olurdu değil mi kocamı da böyle kadınlar açıp beklemiyor zaten öyle olsaydı evlenmek için can atmazdı bir sürü kadın geçirdi elinden aç gibi ilk görüştüğü insanla evlenmiş mesela
Soran+1 yılYahu kayarsa kaysın diyorum böyle küçük şeylerden dolayı bile Hemen dışarı gidecek kadar karaktersizse gitsin diyorum ben de bana ne umrumda değil boşanırım yoluma bakarım diyorum ben de çok geniş omuzlu erkekleri seviyorum ama bak kocaman git geniş omuzlu ol yoksa seni aldatırım demiyorum hayır yarın tipinden dolayı ya daha kısa boyundan dolayı karın seni aldattığı zaman haklı mı bulacağız biz bunu
Soran+1 yılBak dostum ben 2022 yılında Türkiye Cumhuriyeti'nin bir kadınıyım anayasada bütün haklar benim lehime boşanınca tazminat alan benim kocam aldatınca tazminat alan benim malların yarısına konan benim oturduğumuz ev kalan yine benim beyanım esasken erkeğim beyanı esas değil 2022 yılında biri bunun üstüne üniversite okumuş mesleği olan bir kadının böyle küçücük şeylere pabuç bırakacak değilim bir erkek gider bir tanesi gelir hiç önemli değil. Ben kocamı elimde tutmaya çalışmıyorum o beni elinde tutmaya çalışsın anladın mı benim düşünce yapım bu
Soran+1 yılAyrıca diyete falan girmiyorum az önce büyük boy bir pizza yedim asla da girmeyeceğim... Ha bu arada bu devrin erkeklerini de biliyoruz Müge anlı'da ağlıyorlar kendilerini aldatan karılarımız geri dönsün diye yapma Allah aşkına güldürme bizi
- +1 yıl
Bana bak tc kızı pardon teyze burası ataerkil bir toplum.
Bunlar gerçekler istediğin kadar üni oku veya boşan gerçekler bunlar.
Aldattı diyelim ayrıldın mahalleli bile boşanmış kadına iyi bakmıyor hemen evlenmen lazım. Sende diğerleri gibi hemen evlenirsin adın çıkmasın diye.
Eğer bunları istemiyorsan diyete başla. ;)
Soran+1 yılDostum nerede yaşadığına bağlı Ben izmirliyim biz de ataerkil toplum yok biz de annemin sözü geçerdi hep Yani sen doğulu falansın sanırım ama terkil toplu doğuda oluyor batıda anaerkil toplum geçerli bilmiyorum haber de mi izlemiyorsun kadınlar kocalarının donunu alıyorlar zaten seninle tartışmayacağım sen adam olsan seninle evlenen bir kadın olur zaten bir tane seninle evlenen kadın bulsam halay çekeceksin hadi defol git
Soran+1 yılVallahi seni ciddiye alarak sana daha fazla ödül vermek istemiyorum... Seni zaten bu düşüncesi sisteminde kabul eden tek bir kişi bile yok hayatında belli ki o yüzden boş ver ha bir evlensen bir tane kadın seninle birlikte olsa kölesi olacak adamsın belli zaten de böyle atıp tutuyorsun neyse hadi 😀😀😀😀
- +1 yıl
Teyze eşine sinirlendiğinden burada herkese kötü davranmışsın. Tek bir kötü kelimem olmamasına rağmen sürekli hakaret ediyorsun.
Sende durumdan rahatsızsın biliyorum vermek istiyorsun.
Bu son pizza yiyişin yarın diyete başla lütfen.
Egzersizler var onları da yap şu an çocuğu bile düşünme ilk derdin kilolar olsun. Eşin yakında arayışa geçer hızlı ol.
Kendine iyi bak seviyorum seni. ❤️
Soran+1 yılHe he sol ta.. şşama bak 😀😀😀
Soran+1 yılTabi ilk işim 😀
Soran+1 yılÖyle ya babam hep önüne geleni anasını s... k derdi 😭😭😭😅😅
Soran+1 yılBirincisi sanırım okuma yazmanda vasatlık var bir tane hemcinsin kocamı savundu daha sonra ona bindirdikten sonra o da geri vites yaptı diğerlerini hepsi beni savundu Yani sen o küçük beyninde benimle yarışma
Soran+1 yılHa soruyu okumadın mı kocama da bindirdim zaten hepinize bindiriyorum kimseye eyvallahım yok kimseyi kaybetme korkum yok böyle hepinizin anasını yola dizer öyle geçerim üstünden
- +1 yıl
Benim anlamadığım bu kadar kötü kalpli nasıl oluyorsun?
Sana hakaret etmeme rağmen hala saldırıyorsun.
Bence sende bu durumdan muzdaripsin anlıyorum seni bebek doğurdum ama fit olmak zorundasın. Kadın hep kusursuz olmak zorunda yok erkek aldatır. Bunlar gerçekler ister avrupalı ile evlen ister doğulu hep aynı.
Boşansan hayatın daha zora gider.
Kilo vermek varken neden bu kadar saçma şeylerle uğraşıyorsun?
Soran+1 yılBitti mi? Ha iyi 😅
Soran+1 yıl😅😅
Soran+1 yılArtık gider misin ciddiye alınmıyorsun burada ha sen konuşuyorsun ha çoçuk Bence biraz gururlu olmazsın
Soran+1 yılBaby Ben kocamı takıyorum o benim hayatım benim aşkım... Ama haksız olduğu konularda onu sallamıyorum
Soran+1 yılYani yaşlarımızı kıyaslayınca pek teyze olmuyorum ben ama yani senin için aynı şeyi söylemeyeceğim bir şey soracağım bugüne kadar hiç sevgilin oldu mu sana bakan bir kadın olduğumu cevaplar mısın
Soran+1 yılYani o zaman niye atıp tutuyorsun erkek şöyle iyidir böyle iyidir diye mesela bir sürü erkeği süründüren kadınlar var? Yani kocasının donuna kadar alıyorlar bir sürü erkeğin peşinde koştuğu eğitimli kadınlar var yani böyle kadınların olduğunu biliyorsun niye o zaman böyle saçma sapan fikirler üretiyorsun
Soran+1 yılBak dostum biz ataerkil bir toplumdayız bunu kabul ediyorum ama velakin artık kadınlar kocalarını sallamıyorlar kadınlar daha fazla aldatıyorlar şu an bu bir gerçek %45 oranında evli kadınlarla kocalarını aldatıyorlar sen televizyonda mı izlemiyorsun artık geçti o devirler kadınlar coştu Yani öyle bir dünya yok erkek aldatıyor kadın peşine gidiyor kocasını iki kişiyle aldatıyor en yakın arkadaşıyla aldatıyor bunlar olan şeyler etrafında binlerce var sen evinden dışarı çıkmadığın için haberin yok
Soran+1 yılDostum öyle tipler de var ama böyle tipler de var bundan bahsediyorum mesela benim ablam kocasını boşadı hem de aralarında bir problem olmamasına rağmen adamı sevmiyorum deyip boşadı şu an sevdiği kendisinden genç birisiyle evli Yani böyle artık milyonlarca kadın var eskisi gibi değiliz ha dediğin olaylar da var ama eskisi gibi değil.
Soran+1 yılDevlet kadının yanında mesela hep kadının beyanı esas kadın kocası aldattığında tazminat alıyor malların yarısını alıyor kadına senin bakman bile tazminat suçu biliyor musun Yani bu devirde artık kadınların %50'si güçsüzse %50'si de güçlü
Soran+1 yılDostum diyete başlamayı düşünmediğimi sana ikinci kez söyledim evliliğim de gayet mutluyum kocama bindiriyorum kocama sesi çıkmıyor yani sıkıntı yapmana gerek yok sen nasihat verecek bir insan da değilsin bu arada çünkü senin hayatta bir kız arkadaşın bile olmamış ilişkilerde nasıl davranacağını bile bilmiyorsun bir kadın seni kalbine almamış bir kadın seni insan yerine bile koymamış bu yüzden seni üzmek istemiyorum
Soran+1 yılVallahi 6 yıldır sürüyor ya senin gibiler ürüyor bizim ilişki sürüyor ayrıca ben sana hakaret etmiyorum doğruları söylüyorum seni bir gün birisi layık görürse kendine o zaman gelip konuşursun mesela sen şu an bir ilişkiye başlasan kadına köle olursun çünkü yanlışsın açsın anladın mı sen de biliyorsun artık kadınların herkesin hayatını a.. ktiğini gururuna yediremiyrsun
Soran+1 yılArkadaşım sen bize toplumumuzu anlatmıyorsun erkeklerin yaptıklarını haklı gördüğünü söylüyorsun... Binlerce kadının emeğini çöpe atıyorsun ve kendinle çelişiyorsun Hani az önce erkeğin altta kaldı ilişkiler devam etmezdi şimdi tapacağını söylüyorsun seni ciddiye alan bir kişi olursa hayatında gel konuşalım
Soran+1 yılSana mı soracağım lan ben konuşup konuşmayacağımı sen misin Beni susturacak olan
Gizli Üye(18-24)+1 yılabla özgüvenli ol boş ver , özgüven konusunda bana ablalık yaparsan çok güzel olur çünkü çok dertliyim bu konuda :(
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kilo ver sisko patates
06 Yorumla
Soran+1 yılŞu profildeki tipine bakıyorum da sol ta.. şşağıl senden güzeş
Soran+1 yıl173 boyunda 70 kiloyum
Soran+1 yılÇünkü benim kocam da çok uzun boylu bir adam senin gibi küçük yapılı falan da değil
+1 yılÇok kırıcı bi sözmüş umarım hiç duymam
010 Yorumla
Soran+1 yılSorma ya
- +1 yıl
Bu halinle de ne kadar çekici olduğunu göster
Soran+1 yılHiçbir şey gösteremem vallahi o bana göstersin
- +1 yıl
Boy kilon ne ki
Soran+1 yıl172 boyundayım. 70 kiloyum şu an
- +1 yıl
Senin kocan abartmış bence senin kiloyu 😂😂😂 öff saaall bende gerçekten şişman sandım
Soran+1 yıl100 kilo da değilim canım ama eskiden 58 kiloydum ya
- +1 yıl
Benim çocuğum yok 165 boy 63 kiloyum 😂😂 nişanlıyım hala bana kilo verme sakın diyo
- +1 yıl
Ben daha şişkoyum o zaman bide doğursam bilemiyorum
Soran+1 yılAhahaha istediğin gibi ol ki
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılTepkin yersiz
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer