Aşk İlişkileri Gönül işlerinde en çok yara mı aldınız yoksa istemeden yara mı açtınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Ben yara da aldım, kalpte kırdım ama hak ettiler. 🤷♂️☺️Peki siz? Gönül işlerinde en çok yara mı aldınız yoksa istemeden yara mı açtınız? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı. Genelde aldım açtığımda olmuştur ama en çok aldım 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Çok yara aldım hala nasıl sevebiliyorum bilmiyorum. 0 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yara almadım açmadım da. Üzerime düşeni hakkıyla yaptım. 0 1 Yorumla suarezxx +1 yıl Tebrikler :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Genelde aldım açtığımda olmuştur ama en çok aldım
Çok yara aldım hala nasıl sevebiliyorum bilmiyorum.
Yara almadım açmadım da. Üzerime düşeni hakkıyla yaptım.
Tebrikler :)
bilmeden istemeden çok yara açmışım..
Yara alıyorum ya
Fazla yara aldım.
Ilk ve tek iliskimde aldatildim baska soru ;)
İkisi de oldu
yara açtım