Sevgilimle karşımıza çok engel çıktı, atlattık şükür. Ama yorulduğumu hissediyorum. Aşk, engelleri aşmak mıdır?

Çok şey yaşandı. Ailesi beni istemedi. Bir gün dayanamadım ablası benden ayrılmazsa kendine zarar vereceğini söylüyordu. Ben de ayrilik mesaji yazdim çunku ablasi kendine benim yuzumden zarar versin istemedim. O gün telefonunu ablası almiş bana "Yazma, arama bir daha sakın!" Diye yazdi. Engel atti vs vs... Şimdi de benim ailem istemiyor. Ayrilalim diye bana her gun baskı yapıyorlar. :/ Gerçekten bunlari bile gözlerim dolmuş anlatiyorum. Neden bir ilişkide böyle engeller çıkar insanin karşısına? Sevgilimle karşımıza çok engel çıktı, atlattık şükür. Ama yorulduğumu hissediyorum. Aşk, engelleri aşmak mıdır
Sevgilimle karşımıza çok engel çıktı, atlattık şükür. Ama yorulduğumu hissediyorum. Aşk, engelleri aşmak mıdır?
Cevapla