Güncellemeler
+1 yıl
Barıştıkkkk! Özür de diledi fakat yine de kiskanirmis söz veremem ama sorun cikarmamaya özen göstericem dedi uzun uzun sarıldık çok özlemisim 2 günde ya🥰 Neyse sorun çözüldü teşekkürler tavsiyeler için:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Senden vazgeçmedim tümüyle sadece kırgınım hadi özür dile barışalım demektir buö
Ben niye özür dilicekmisim sorun yaratan o, kıskançlık yaptı saçma sapan
Bana ne bana ne sen özür dile
Sus ya enisteci
He heee gül gibi oğlanın kıymetini bilme sen bir de benim ağzıma terlik vur oh ne ala memleket
Gül gibi evet güzel ama arada dikenleri batıyor. Terlik konusunda da iyi fikir iyi düşündün he
Gülü seven dikenine katlanır yengere
Katlaniyoruz zaten. Napalim
Belli canım adamın burada dedikodusunu yapıyım sonra
Skdoepdkdkd ne enişteci çıktın sen ya
Ne dedim ben yaaaa uvaaa ben gidiyorum
Adamı daha üzme
Ya bak enişteci beni sinir etme. Üzülen bendim kıskançlık yapıp sorun çıkaran oydu.
Errrrkekk adam kıskanır ablaaa
Sus be taraflı konuşmalarından gına geldi. Enişten de sen de pis heriflersiniz🖕🏻🖕🏻
Enişteeeeeee bak bu kız sana ne diyooooo
Ona da söylerim sıkıntı değil
Aynı dedikodu yapanlar gibi uyarınca yüzüne de söylerim ne var derler ya.
Ama ben cidden söylüyorum pis herif olduğunu
Canın sağolsun ben pis olmadığımı bildikten sonra senin ön tarafına enişte adına katlanır insan ne yapalım.
Ön taraf?
valla ben de bakıyorum klavye ne yazmış diye ama bulamadım fakat art niyetli bir şey yok onun hayrına sana katlanacağız anlamında söylemek istediğim
Nereden bu gelir bu enişte sevdası
Nereden geliyor*
Yahu yok enişte sevdası falan sadece durumu yorumladım mesele buraya geldi
:Dd
Neyse işte.
Trip atan erkek sizden ilgi bekliyor aile de sizin birlikte olmanızı istiyor
Bunun farkındayım ama özür dilemeden barismicam
Onu beklersen çok beklersin oda sizden bekler
E napicaz
Buluşma ayarla ya sen özür dile ya da burada bitsin her şey
Birazdan buluşalım dicem duş aldım hazırlanicam
Hayırlısı olsun hakkınızda
Oda senden bekliyo sanki neyse bende cok tirip atıyom ama dayanamıyorum ya hemen barısıyoz yani sen bi adım atırmaya calıs ne biliyim mesala hastaymıs gibi görün ben küs oldugumuzda cidli bisey oldugunda bak buram agrıyo diyorumm oda dayanamıyo barısıyoz cok uzun sure kus kalmayın ask usandırır
Özledim zaten ama özür bekliyorum saçma sapan kıskançlık yaptı
Benimkide aynı ya herseyden kıskanıyo ama bak seven erkek kıskanır
Çocukluğumdan beri kardeşim gibi gördüğüm çocuğu kıskanıyor tutmasam çocukla kavga edecek
Normal değil yani onunlayken ki artık onsuz buluşmuyoruz onunla ama yine de açık giyinmemi istemiyor mesela kafayı bozdu
Çocuk da çok iyi davranıyor halbuki yani iyi anlaştıklarını bile düşünmüştüm başında ama kıskançlık yarattı
Sen olsan onun kız kardesi gibi gördüğü kızdan kıskanmazmısın bende cok kıskanıyorum cok yakın arkadasından bile ben bu devirde kimseye güvenmiyorum
Ama napıyim 15 senelik arkadaşımı sileyim mi sırf kıskanıyor diye
Yok mesafeli ol
Mesafeliyim zaten yalnızca konuşmam bile batiyor adama
Baya seviyo seni ha iyi iyi neyse barısın en son ne zaman konustunuz
2 gün önce
Bir de piknikte canım şunu verir misin dedi
O kadar
Olamaz ya sogutma cocugu
Erkekler sogar ha
Napiyim
Dedigimi konusmaya calıs ya da ne biliyim biseler ya
Tamam birazdan buluşmak isticem duş aldım hazırlanıyorum
Ha sen beni dinle afferim
😇
Kızzzz
Barıstınmı
Hadi gene iyisin böyle barısın🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Barıştımmm
İyi etmisin allaha emanet ol akrdrsim
Sen dede💗💗
Deee yazacaktim dede olmus
Hanzo oldugu icin ve bunla evlilik yoluna cikiyorsun?
Evet ama seviyorum napiyim
Tamam devam et o zaman yapicak birsey yok sayginiz kendinize bu kadar var
Senin ilişkinde hiç mi sorun olmicak yani:D Direkt bosarsin sen evlenince bacım. Saygıyla alakası yok bu işin. Sevgide saygı vardır ama öz saygı artık yoktur ilişkiye saygı vardır
İlişkiye saygı olunca öz saygı zaten sağlanır
Insan birisini seviyorsa bu kadar uzatmaz normal konusur aile ortaminda birde.. Evet cok saygili bir iliskiniz varmis saygindan kastin buysa o zaman birbirnize bu sekilde saygi göstermeyi devam edin.
İnsanların ilişkisine bilip bilmeden köstek olma bence sen
Ben disdan birisi olarak senin yazdigina yorum yapiyorum burada soru soruyorsan bu tür yorumlara katlanicaksin kimse kimsenin icini disini bilmiyor sonucda ama bazen bu tür yorumlari duymakda birazda olsa insanin sallamasina iyi gelir..
Boş yorum sevmiyorum ben. Tutarsız konuşmak kolay ama ilişkime durup dururken bxk atamazsın. Kendinle kendi ilişkilerinle ilgilen. Eğer varsa tabi. İnsanların canını boş yere sıkmaya çalışma.
Ben canini sikicam senin yazdigina karsilik veriyorum banane senin iiliskinden bu simdi böyle yaparsa ilerde neler yapmaz devammmkeee
Ben ne canini sikicam
İlişkin yok sanırım senin ve kimsenin olmasın diye düşünüyorsun diye bir vibe aldım senden MXXKOSKDOODLEKEL
Valla bu düsünce tarzin tam ergen bir düsünce tarzi isine gelmedigi cevabi duyunca böyle sacmaliklar interptrete ediyorsun senide anliyorum mutsuzlugunu kabul etmeyip hala iliskinin iyi oldugunu düsünmeye calisiyorsun ama hayallerinin olmasida güzel hayaller olmasa biz napariz aah aah
Başından beri boş konuştuğunu söylemiş miydim, yazdıklarının bana bir etkisi yok. Sadece kıskançlık sezdim ben sadece
Ergen ben değilim sensin misandrist birisin
Yaw he he ultra kiskandim seni, senin gibi ergenler birde evlilik youna bas koyuyor daha beyniniz gelismemis sevgi nedir bilmiyorsunuz evlenme halti yiyorsunuz
Mizojinistsin de yazık kafana
Umarım seni sevecek birini bulursun öfken geçer
Bana cene calcagina ve laf yetistircegine bu ceneyi enerjiyi birde nisanlina harcasan
Harcamadigimi nereden biliyorsun ilişkimizin başından beri sen varsın gibi konuşuyorsun
erkek düsmanimiyim kadin düsmanimiyim karar ver sende
Her şeyin en iyisini sen biliyorsun masallah sana. Azıcık zeka pırıltın yok.
evet ben varim
Ad hominem yaparak bir yere varamazsın. Yabani
tamam sen ultra hyper zekasin zeka fiskiriyor aman allahim
ömön tönrömmmmmmm cök körktöööm
Keşke biraz yaşın gibi davransan.
Tamam teyze sende biraz sevgi nedir bir arastirsan bu yasa gelmissin saygin anca kendine bu kadarmis
:D saygı çerçevesinde sevip sevilmek nedir 2 yıldır biliyorum merak etme sen.
Sana üzülüyorum ben sadece hiç ilişkin olmamış gibi
Ya da nasıl bir ilişki yaşadın mı herkese yafta yapıyorsun
Yaşadın ki*
Hee teyzecim he
Senden küçüğüm 22yim
Kendini geliştir biraz bu kafayla ne evlilik yoluna girersin ne de kariyer yaparsın
Pardon 18 yasindaymissin neyse biraz normal o zaman bu kafada olman
Senide anliyorum vuracak baska birsey bulamayinca yasdan vuruyorsun ama anlamadigin akil yasda degil basda bilirsin bizim 5 milyaglih telegunu cihart diyen dayilarimizda var onlarda yaslari var diye akli basinda sayilmaz
İlk yaştan vuran sendin
Tamam teyze
Burada neyi kınıyorsan onu yapıp duruyorsun bu da şunu açığa çıkarıyor. Senin gerçek bir fikrin yok
Boş konuşmak için konuşuyorsun
ok auntiee
Gerçekten acınası halin, içler acısı şuradan bir cık kendine hayat edin biraz sosyalles. Mümkünse azılı bir ergenken fikir beyan etme sen. Büyüyünce gel
Tamam teyze beni cok taniyorsun realde bulstuk ettik senin gibi asosyalim
Hayır bebeğim ergen reaksiyonlari nedir biliyorum artık sosyal medyada aynı jenerasyonuz teyze desen de
Yazık kafana teyze diyince tatmin oluyorsun sanırım
Bir ilişki nedir hadi onu geç ciddi ilişki nedir bilmeden fikir beyan etmen gerçekten ironik
Teyze diyince neden aliniyorsunki kompleks felanmi var sende
tamam teyze ciddi ilikiyi bir sen bilirsin oldumu? . d
Ciddi iliskinin ciddi problemeri sdfdsöfksdf
13 defa teyze dedin alındığım için değil senin provoke amacın için demiştim. Buradaki tek kompleksli sensin bu arada, aşağılık kompleksi var sende
Neden teyze diyerek provoke ediyim
asaglik kompleksi olan sensin nisanlin sana saygi göstermiyor bir konusmayi bile cok gördügü icin sinirini benden cikartma yürümüyorsa yürümüyor ama ayrilmak yerine hala ona katlanmayi seciyorsun neden cünkü asaglik kompleksin var baskasi almaz kompleksin var
:D tamam nolur sus sıkıldım senden nato kafa nato mermer cahil istikrarı naparsın. Gidip milletin ilişkisi üzerinden ahkam keseceğine yazım yanlışlarını düzelt en basitinden mı mi ekini ayrı yazamıyorsun. Yksye bir ay var kardeşim ders çalışıyor senin yaşında, sosyal medyada tüm gün oturup eleştirel boş boş yorum yapmıyor senin gibi. Ayrıca boş zamanında da dışarı çıkıp arkadaşlarıyla takılıyor. Sana tavsiyem bu asosyallikten çıkman. İnsanlara agresif ve saldırgan davranmaman.
Nişanlım beni sevmese böyle davranmazdi ve birilerini beni alsın diye yanıp tutusmuyorum. Ayrıca almak nedir ya kafa yapısına bak yazık. Biriyle hayatını birleştirmektir o ama aşkla olan bir şey sen anlamazsın.
Birileri*
İlerdeki hedefin senin bu olabilir "birileri beni alsın."
Valla bos bos yorum yapiyorsun diyorsunda kendin burdasin, senide anliyorum vuracak birseyler ariyorsun yazilim hatasi olsun burada olmam olsun. Ben yurtidisinda yasiyorum türkce klavyem yok seni tatmin etmek icinde tek tek harfleri copy paste yapamam yinede anliyorsun ve bunu konu etmen ne kadar aciz oldugunu gösteriyor beni bastirmaya calistigini gösteriyor.
Tm
Tamam
O kavga bitti mi :) üşenmedim okudum
Bu kadar uzatmanıza gerek yok, sen görüşü begenmediyse cevap yazmasaydın, bu kadar yorulmayacaktınız😂
@yasinnn22 Baska fikirler görüsler cekemiyorlarsa neden sorarlar anlamiyorum begenmedi fikrimi katilmiyorum ama fikriniz icin tesekkür ederim diyip gecmesi lazim.
Aynen, bende cevabınızı mantıksız buldum bence ama dediniz gibi her görüşe acık olmak lazım dedin gibi katılmıyorum ya da hiç yazmayabilirdi neyse olmuş bitmiş 😂
@yasinnn22 Sen ne güzel dile getiriyorsun cevabimi mantiksiz bulmussun ama yinede saygi gösteriyorsun ben gelip sana simdi niye satasiyim ya da ters geliyim?
Durup dururken nişanlımın hanzo, ilişkimizin çok problemli bir ilişki olduğunu kanısına varıp bana da senin kendine saygın yok seni kimse almaz diye katlaniyorsun diyen bir şizofrene teşekkür ederim yorumun için mi diyim XKODEKNDKDOWLDLX
Benim fikrim sanane
Benim hakkımdaki ve ilişkimdeki uydurmasyon fikirlerin? Asıl insanların ilişkisinden sanane
Buraya soru soruyorsun benimde yorum yapma hakkim var o zaman yapmicaksin yapincada aglamicaksin
Sorunlu yorumlar yapma dedim sadece, elbette yorum yapabilirsin. Ama böyle saçma sapan değil. İnsanlara saldırmaya hakkın yok. Hele ki bir bxk bilmeden uydurararak.
Bana saldiran sensin
Başında sana mutedil davrandım hanzo demene rağmen. Sonra dedin ki senin kendine saygın bu kadar KDOXLELDLD ne alaka?
Kim saldırmış bir bak bakayım, iletişim yeteneğin yok
Hee teyzecigim aynen ondan
🧠 Al hediyem olsun
Tamam teyzecigim senin gibi kahir cekerim verdigin nasihatdan dolayi cok tesekkür ederim kapls ♥
Benle alakası yok kahır çekersin bir ömür zaten böyle bir kişiliğe sahip olduğun için 💗💗💗💗
ömön tönröm
Nasihatte vermediydim ama neyse 💗🥰
Evet dogru yeni yazinda kalan minicik beynini vermistin simdi oda yok sende ama basda vermistin
Ben de teşekkür ederim güzel yorumların için canım benim. Bir kez daha şükrettim ergenliğimi bu kadar ağır geçirmediğim için 💗💗
Rica ederim teyzecigim bende senin gibi cahil olmicagima sükür ediyorum
Neden alınıyorsun bana kızıp saldırıyorsun ki geri? Katılmıyorum diyip teşekkür edebilirsin ama yaaa
Kizma teyze korkuyorum :( ♥
Ben her şeyin en iyisini biliyorum demiyorum ki senin gibi. Keşke benim kadar hafif bir cahil olsan bu kadar ağır cahil olman üzücü. Bir ömür bununla yaşamak zorundasın:(
evet teyzcigim seonunda cahil oldugunu anladin
Bazı konularda cahilim evet her şeyi biliyorum demiyorum ki. Kuantum fiziği nedir bilmem mesela ama insanlarla nasıl muhabbet edilir, ilişkiler nasıl kurulur biliyorum çok şükür. Keşke sen de bir şeyleri anlayabilsen ama sanmıyorum anlayacağını. Neyse katılmıyorum yorumlarına teşekkür ederim canım benim. Lagaminda boğulman dileğiyle.
aah aaah keskeee teyzeeeeegg sana seninle iyi gecnmeyen sana destek olucak yerde köstek olan nisanlinla musmutlu cahil hayatlar dilerim saöfködfjd
Umarım bir gün gerçekten biri seni sevebilir💗💗💗
Umarim senide
Cünkpü su an seni sevmedigi net ortada seninde gözlerin acilcak ama gec acilcak
@babydoii of ne lanet canım bir kızsın ya
@Mississippins ay kahretmesin baska hesapdan yaziyor kiyamam ljfdsfgödjäfskl
SQLAK
@Mississippins bu kadar hayranim oldugunu belli etme sdfjfösdädoäösdkasj
Aynen
@Mississippins canim teyzem ne gerek vardi farkli hesapdan yazmaya
Valla bilmiyorum ne gerek vardı
@Mississippins şizofreni dedim dimi
He dedin üşenmedim okudum
@Mississippins kahretmesin hayaranlarim
kiyamam ya yanina destekcide almis o kadarmi taktin bana ♥
Etimle kemigimle tiksindim bu sorunludan
uhh kiyamam
Ondan özür dilemeni ona bağlı olduğunu hissetmeni istiyor
Ben niye özür dileyecekmisim ya sorunu çıkaran o
İşte aileni kullanarak susmanı ve unutmanı hiçbişey olmamış gibi iyi olmayı istiyor klasik erkek
Banane özür dilicek
Seni değil aileni seviyor ama kendini sevdirmeye çalış
Ne alaka ya şaka mısın dkdpkrod
Bana aşık oldu ailemi tanımıyordu ve kıskandığından dolayı küstü benle
Bilerek yapıyor gibi çek kenera hesap sor bakalım
Evet bilerek yapıyor
Küstüren sendin bide bilerek nispet yapar gibi :)
Küslugu başlatan o saçma sapan kıskançlık yaptı
İyi iyi küslükler böyle olsun da bu hafif bişi :)
Ya simdi nişanlın kıskanç eski tanıdığın arkadaşında olsa kıskanır trip atması normal karsılarım
Şimdi tirip atıyorsa ilgi ister sen git biraz gülüşün ondan sonra o arkasınla bunu bi konustur görüştürmeni öneririm sen trip atma bence iş büyümesin
Görüştüruyorum zaten iyi de anlaşıyorlar ama durup dururken adam kıskanıyor napıyim, onunla konuşmam gülmemi kıskanıyor gözünün önünde bile olsa. Normal kız arkadaşımla nasıl konuşuyorsam onunla da öyle normal konuşuyorum flörtvari sanma sakın ama adam yok illa kıskanıyor
Zamanla alışır başka sansı yok onunda az anlayışlı olsun dediklerinize göre
Neyden dolayı küstüğüde çok önemli
Kıskançlık yüzünden, kıskandı da
Sana trip atıyor
Ben de ona trip atiyorum
Öyle devam