Eşinizden veya sevgilinizden ayrılırken birilerinin size destek olmasını yanınızda olmasını mı istersiniz?

Yoksa yalnızlığımı kendim yaşayım mı dersiniz inzivaya mı çekilirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden böyle bir durumdayken hep birileri destek olsun isterdim yakın çevrem annem ablam şimdi bunu yaşıyorum ve kimseden bir şey beklemiyorum çok huzurlu ve sakinim deliriyor muyum acaba demiştim yorumlarınız beni rahatlattı hepinize çok teşekkürler ederim 🥰☺️❤️
Eşinizden veya sevgilinizden ayrılırken birilerinin size destek olmasını yanınızda olmasını mı istersiniz?
Cevapla