Biz erkekler gerçektende duygusuz muyuz yoksa?

Onu çok seviyorum ve kaybettim. En acı yanıysa severek ayrıldık, bu mecburi bir ayrılıktı. Onu çok özlüyorum ve sadece bir süre odamda kendimle baş başa kalıp birşeyler içerek birkaç damla göz yaşı döküp rahatlamak istedim ama olmuyor ağlayamıyorum, neden ağlayamıyorum? Bir kız olsa şimdiye 10 kere ağlamıştı, ben neden acı çekmeme rağmen ağlayımyorum hatta acım onu özlememe rağmen birden bire dinmeye başladı kendi kendine? Yoksa biz erkekler cidden duygusuz muyuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kaybetmekten kasıt ayrılık bu arada arkadaşlar yanlış anlaşılmasın
Güncellemeler
+1 yıl
Başardım arkadaşlar ağladım
Biz erkekler gerçektende duygusuz muyuz yoksa?
Cevapla