Onu çok seviyorum ve kaybettim. En acı yanıysa severek ayrıldık, bu mecburi bir ayrılıktı. Onu çok özlüyorum ve sadece bir süre odamda kendimle baş başa kalıp birşeyler içerek birkaç damla göz yaşı döküp rahatlamak istedim ama olmuyor ağlayamıyorum, neden ağlayamıyorum? Bir kız olsa şimdiye 10 kere ağlamıştı, ben neden acı çekmeme rağmen ağlayımyorum hatta acım onu özlememe rağmen birden bire dinmeye başladı kendi kendine? Yoksa biz erkekler cidden duygusuz muyuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Kaybetmekten kasıt ayrılık bu arada arkadaşlar yanlış anlaşılmasın
Bazen çok alakasız bir durumda aklıma geliyor en olmayacak bir durumda, duygulanıp acı çekiyorum, bende kendimle baş başa kaldığımda bu acıyı ağlayana kadar iyice hissedeyimde bitsin kurtulayim diye zaman tanıdım kendime ama ağlamamayi bırak acı bile hissetmiyorum şu an nedense.
Valla ağlasamda kurtulsam ya neyse başka şeyler düşüneyim neşeli şeyler falan sonra en beklenmedik anda pat diye bu konuyu düşüneyim işe yarar belki daha vurucu olur falan
Ahsnsjjsjssj kanka verdiğim örnekler seni rahatlatmak içindi niye üzülmüyorum diye üzülme yani salla gitsin daralirsan da boşluğa sira sira yumruk at durmadan yorulunca mecbur birakcan zaten
Benim öyle çok sert bir imajım yok dışardan çok masum görünüyorum ama en son 14 yaşımda falan ağlamışımdır oda 1 kere falan, düzenli olarakta en son 9 yaşımdayken falan ağlamışımdır heralde
Doğru diyonda boşuna mı para verdim ben bu alköl ürünlerine acı çekmeyince bir zevki kalmıyo acı çekmem lazım 40 yılda bir içebiliyom zaten ekonomi çoh hojdur ama benane çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Alakası yok erkekler çok daha duygusaldır , kadınlar hemen silip atar. Kadinlar sadece çocuğuna karşı çok hassastır
Peki neden tek bir damla bile göz yaşı dökemiyorum?
Onu bilemiyorumda üzülmüşsun iste duygusuz değilsin 😅
Bazen çok alakasız bir durumda aklıma geliyor en olmayacak bir durumda, duygulanıp acı çekiyorum, bende kendimle baş başa kaldığımda bu acıyı ağlayana kadar iyice hissedeyimde bitsin kurtulayim diye zaman tanıdım kendime ama ağlamamayi bırak acı bile hissetmiyorum şu an nedense.
Kankam için rahatsa hadi ordan ama insanda bazen aglayamama oluyor bi türlü çıkmıyor gibisinden
Valla ağlasamda kurtulsam ya neyse başka şeyler düşüneyim neşeli şeyler falan sonra en beklenmedik anda pat diye bu konuyu düşüneyim işe yarar belki daha vurucu olur falan
Kanka yorulana kadar koş falan
Veya nefes nefese kalana kadar yumruk at yastığa
Rahatlama teknikleri
Onu düşünerek mi?
Yok onu salla kendi zihnini rahatlatmak için diyorum
Orman varsa git bağır
Orman var aslında ama çokta orman değil yani herkes duyar bu saatte ve yarın cenaze namazımı falan kılarlar
Kanka sallamak istemiyorum ki acı çekmem lazım
Sallarsam bi anlamı olmaz
Ahsnsjjsjssj kanka verdiğim örnekler seni rahatlatmak içindi niye üzülmüyorum diye üzülme yani salla gitsin daralirsan da boşluğa sira sira yumruk at durmadan yorulunca mecbur birakcan zaten
Kafam güzel olsun diye aldığım bu içkilerin falan ne anlami olacak o zaman
Duvara mimber yaslayıp onu mu yumruklasam
Valla ben de öyleyim bak, hiç ağlayamıyorum
Harbi niye ağlayamıyoruz
Ağlarsak genelde ancak dayak yedigimizde falan ağlıyoruz yani fiziksel acı çektiğimizde ama duygusal acı çektiğimizde niye ağlayamıyoruz kızlar gibi
Yapı meselesi bence.. çok üzüldüğüm zamanlar oluyor ama nadiren ağlarım o da istemsiz oluyor bende anlamadım
Benim öyle çok sert bir imajım yok dışardan çok masum görünüyorum ama en son 14 yaşımda falan ağlamışımdır oda 1 kere falan, düzenli olarakta en son 9 yaşımdayken falan ağlamışımdır heralde
Ben en son bir kız beni reddediğinde ağlamıştım, oysa onu cok seviyordum
Hiç ağlamam dediğim şeydi..
Ama çok fena ağlamıştım. 😄
Kanka işte ağlamam dediğinde ağlıyon ağlarım dediğinde ağlayamıyon çok sinir bozucu
Valla bilmiyorum kirve akışına bırak bence
Hayır yani çıksana mk gözyaşı az önce çıkmak için kuduruyodun şimdi niye gtüme kaçtın hemen
Doğru diyonda boşuna mı para verdim ben bu alköl ürünlerine acı çekmeyince bir zevki kalmıyo acı çekmem lazım 40 yılda bir içebiliyom zaten ekonomi çoh hojdur ama benane çünkü
Çoh hojdur mu djdjdjxjdndn
Öyle yazmamıştım KS beni kekliyo ya da silivriden korumaya çalışıyor sanırım önceden
Nasıl mecburi nasılll bunu bana açıkla
Uzun hikaye boş ver
Sen ağlamak mı istiyorsun
Ağladım bu arada sonradan
Sadece onun beni benden daha çok sevdiğini hatırladım
İyi rahatlamışsındır
Evet duygusuzsunuz.
Az insaflı ol be ablacım