Bu ayrılmak için geçerli bir sebep mi yoksa ilgi meraklısı mıyım?

Bu ayrılmak için geçerli bir sebep mi yoksa ilgi meraklısı mıyım?
6 gün önce buluştuk sadece sabahları günaydın yazıyor gece iyi geceler arkadaşlarıyla dışarı çıkıyor bana haber de vermiyor konuşmuyoruz da benimle ilgilnemmesi her gün konuşmaması bu ayrılık sebebi mi ben mi her gün konuşmak istediğim için hatalıyım?
Bu ayrılmak için geçerli bir sebep mi yoksa ilgi meraklısı mıyım?
Cevapla