2 aylık yavru köpeğimde ısırma ve saldirganlasma huyu başladı herşeyi parçalıyor ne yapmam gerek?

Önceden de vardi ama şimdi ellerimi kesiyor ve cidden çok saldirgan oldu siddet vs yok bahçede istediği gibi koşuyor oynuyor oyuncaklari da var kendine özel alanı bile var bazen evde kalıyor ama yaz yaklaştığı icin genelde dışarıda
2 aylık yavru köpeğimde ısırma ve saldirganlasma huyu başladı herşeyi parçalıyor ne yapmam gerek?
Cevapla