Ondan intikam almak istiyorum ama yapamıyorum bu çok zoruma gidiyor?

1.5 yıllık ilişkimde aldatıldım ben bunu öğrenince ayrıldım tabi ama o 1 ay boyunca bana yazmayı bırakmadı hep bir bahaneyle yazdı ve öğrendim ki bu süreçte o kızlada sevgiliymiş bende o mesajları kıza atacağımı söyledim çünkü mutlu olmalarını istemiyorum beni bu hale getirip onunla mutlu olmasını hazmedemiyorum ama o kadar karaktersiz biriymiş ki mesajları atarsan bende özelimizi ailene atarım diye tehdit etti içim içimi yiyor ama ben sessiz kalmak zorundayım
Ondan intikam almak istiyorum ama yapamıyorum bu çok zoruma gidiyor?
Cevapla