Yoneticime ona karsi duygusal anlamda bir seyler hissetigimi soyliyicektim vazgectim israr ediyor soyle diye sizce soylemeli miyim?

1 yildir ayni yerde calisiyoruz bana karsi ilgisi baslarda vardi sonra benim olustu bu sefer o uzak durmaya basladi felan herneyse 1 yil sonra mesaj attim size bisey soyliyicem diye işle ilgili degil sonra vazgectim oda israr ediyor soyle diye sizce anladi soylettirmeyemi calisiyor
Yoneticime ona karsi duygusal anlamda bir seyler hissetigimi soyliyicektim vazgectim israr ediyor soyle diye sizce soylemeli miyim?
Cevapla