Adam 60 yaşında, 20-25 lik kıza hayır demiyor. Ama kadınlar ilişkide kendilerinden sadece birkaç yaş küçük erkeklere bile soğuk bakıyorlar. Neden böyle oluyor? Bence kadınların bu önyargısı biraz garip.
Olgun erkekler, genç kızları arzularken, olgun kadınlar neden genç erkekleri istemez?
Kadınlar sevmeden ilgi görmeden kolay kolay birlikte olamıyor o yüzden genç ve olgun olursa olabilir ama senin dediğin gibi 60 yaşında kadın 25 yaşında erkek çok fazla yaş farkında uyum olmayabilir
Çoluk çocukla uğraşmak istemedikleri için ve erkekler kadınlardan daha geç olgunlaşır haliyle birde o kadar küçük çocuğu ne yapsin kadın? Kadın sevilmek ilgi ve sahiplenilmek ister güçlü erkek ister. 20 25 yaşındaki çocuk ne verebilir ki kadına sadece sorun olur.
Peki erkekler olgunluğa değil disilik ve çekiciliğe bakıp genc kızlarla olabiliyor. Kadınlar için neden bu kafi değil? İlla ki mental olgunluk mu lazım? Tutkulu, güzel fizikli genç erkek , olgun kadını cezmetmez mi?
Seda ve Bülent Ersoy azınlıkta olan istisnai insanlar. İstisna olanlar her zaman vardır. Ama benim merakım genelde olan durum hakkında. Mesela sen 18-20 yaşında bir erkekle olmaya nasıl bakarsın?
Bence eğlencelik başlayan her ilişkinin, ciddiye evrilme olasılığı hiç te az olmaz. Bir bakmışsınız 18 lil bir oğlanın koluna girmiş sevgili olmuşsunuz 😏
Biz cesuruz galiba, kadınlar da ister ama "amaaan bu yaştan sonra bana hangi çıtır bakar" diye düşünüyorlar galiba. Fizik onlar için önemli olduğu için.