Kızların kendilerini erkeklerden üstün görmesinin nedeni ne? abazalar felan mı?

Fark ettimde her fırsatta bir kız erkeği küçük düşürmeye çalışıyor umursamıyor bu durum cidden can sıkıcı değil mi?
Kızların kendilerini erkeklerden üstün görmesinin nedeni ne? abazalar felan mı?
Cevapla