Üç aylık sevgilimle her şeyi yaşadığıma rağmen onu kardeşim olarak görüyorum! Niye?

Evet dogru okudunuz. Sevgilim yanimda uzandiginda ve biz birbirimize sarildigimizda ya da öpüstügümüzde kendimi onun ablasiymisim gibi hisediyorum. Herseyi yapiyoruz onu seviyorum ama okadar güzel tatli ve Bebek gibi Bir yüzü varki bazen ona cocukmus gibi davranasim geliyor bazen den ona kardesimmis gibi duygularim geliyor. Sevgilim 19 yasinda Ben 23 yasina giricem. Niye böyle? Anormal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Düsünceleri konusmasi ve hareketleri Ergen gibi Ben de ona hep yol gösteriyorum. Benim yanimda agliyor dertlesiyor kendini cok rahat hisediyor ama bu Benim hosuma cok gidiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Sek. s yaptigimizda Öyle abla düsüncelerim Yok, ama yaptiktan sonra üstünü giyindiginde ve devam sevistigimizde bazen „ablasi Ben seni cok seviyorum bebegim benim „ ÖYle birseyler söylemek geliyor… 😬 sevgilime de tüm özgürlükleri birakmak istiyorum yani Tek benle yapmasin dedim ona ama o istemiyor. Onu seksüel olarak yok begeniyorum yani Öyle böyle degil Kendimi onla okadar baglanmis hisediyorum sanki ruhlarimiz Bir. Anlamiyorum yani. Cogu zaman da hep ayni seyleri söylüyoruz

Üç aylık sevgilimle her şeyi yaşadığıma rağmen onu kardeşim olarak görüyorum! Niye?
Cevapla