
Peki ya Aşka ne oldu?
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

o dediğin şey resmen aşka hakaret, bitti mi bilemem ama bu ahir zamanda bulunmaz hint kumaşı oldu gerçek aşk. aşkın adının yanında para, tip, açgözlülük, bencillik, yüzeysellik gibi sığ ve içi boş şeyler geçemez. hele monotonlaştı sıkıldım heyecan arıyoruz diye geçinen midesizler var onların hepsine hakkım 2 dünya da da haram zıkkım olsun.
Ben bir erkekle tanıştım oyundan çok hoşuma gidiyordu benim çok erkek arkadaşım vardı bana hepsini sildirdi hiçkimseyle konuşmuyordum sonra aramizda problemler oldu tartıştık bende ona sinirliydim onunla kavga yapar yapmaz gidip eski arkadaşlarımla konuştum oda kiskandi haliyle bana sen iyi kiz değilsin erkek arkadaşın çok sana biri pislik getire bilir gelicekte seni birisi zorlayaak falan gibi sacmaladi bende kizdim küfür ettim amma onu istiyorum oda haliyle beni istiyor amma ben doğru yapmadim biliyorum onunla kaç defa küsdük o bana öyle şey yapmadı instgramda bir kizla konuşmuyor oyunda konuşmaz çok iyi ya neden aptallik ettimki🥺şimdide barışmak istiyorum gururum izin vermiyor bana kendisi bahaneyle yazmıştı 2 defa falan amma barışmakta istemiyor napmaliyim sizce 🥺
Bana yazdığin gibi ona yazarsan, aranız düzelir.
Kanka parası olmayan erkeğin yüzüne bakmıyor özellikle bu devir de, bu ekonomide. Kıza bakıyorsun baba evinde rahat büyümüş, hep gezmiş yemiş içmiş. Haliyle sevgilisiyle de bunları yapmak, yaşamak istiyor. Eee şimdi ben asgari ücretle çalışıyorum. Aldigim para ekonomi belli. Kiz canım hadi şuraya gidelim, konsere gidelim, bıkac gün şehir dışına şuraya gidelim dese kıza hiç birini veremem bunların. Maddi durumum yetmez, çalışmaktan zaten vakit bulamıyorum. Eee kızın benle işi ne? Durumu kötü olan kızların bile gözü yüksekte artık. Yok rahat edeyim çok çektim onlar bile başka şeylere özeniyorlar, heves ediyolar. Yani bu zamanda yoksul bir erkeğin gönül işlerinde pek şansı yok artık
O kadar haklısın ki.. kelimeler sana kıfayetsiz kalır asil yürekli adam.
Çok güzel bir tespit ne zaman ki ruh güzelliğinin yerini maddi güzellik, gönül zenginliğinin yerini maddi güzellik aldı ne gerçek sevgi kaldı ne gerçek aşk 🙂👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Hadi beni tebrik edelim. :)
Alkış bana. :)
Cevap
19Cevap
Katılıyorum ilişkiler artık karşılıklı beklentilerle yaşanıyor kadınlar güzellik için erkekler para için tercih ediliyor, Aşk artık gerçekliği olmayan bir hikaye gibi
maalesef böyle devam edecek.
Aşkı belirli kalıplara sığdırmak mantıksız. Paraymış, güzellikmiş vb olaylara bakmıyor ki. Birden olan bir durum bu. Benim gözümde; dışı güzel ama içi boş kişiye gidende aptaldır, parası için birine gidende.
Evet, bekarken kendime ait bir evim vardı, ve arabam vardı bu sebeple çok kızlar benimle birlikte olmak istemişti bu yüzden bana çok saçma geliyordu bu durum.
Ona öyle bakanlar da var bakmayanlar da var. Ben çulsuzum ve bir sürü kız arkadaşım oldu… Hepsinin de güzelliği ortalama üstüydü hem de
Aşk bitmedi, sadece yanlış yerlerde aranıyor. Aşk bitmez, her zaman insanın içindedir. Sevgiyi bilenler gerçek aşka ulaşabilir
Aşk, çıkar ilişkisiyle bitti. İnsanların çıkarı birbirini kazanmak değil, bundan para, lüks yaşam, seks kazanmak oldu. O yüzden sirkülasyon otobandaki araçlar gibi vızır vızır dönüyor. Kimsenin birbirine verecek değeri kalmadı.
Aynen öyle çok güzel açıklamışsın bence tartışmaya kapalı sana katılıp bitirelim bu konuyu
Aşk namussuzlar yüzünden bitti, uçkur peşine düşenler yüzünden.
Ya bu duyguyu hissetmek için niçin sevdiğini sorgulaması lazım insanın. Eğer bir insanı bir sebeple seviyorsan o sebep gidince sevmeyeceksin demektir. Ama eğer bir insanı nedensiz sevebiliyorsan işte o zaman aşık olmuşsun demektir :))
Aşk bitmedi efsaneler ölmez
Saçmalamayın lütfen aşk tabiki var ama TL bazında değil sadece 😂
İnsanlar; aşk gibi kutsal bir duyguyu değersizleştirmeyi başardılar
Herşeyin başı para artık
ilk kadınlar başlattı bu para olayını
maalesef öyle bitirdiler
Aşk senin para benim olsun
Öyle bitmedi
Aynen öyle
aynen öyle..
sonra da sadece sekse döndü..
Nokta
Kesinlikle
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?