Ben 22 sevgilim 47 yaşında herkes çok yargılıyor sizce sorun mu?

ben yetimhanede büyümüş biriyim bunu belirtme sebebim onunla tanışmamızla ilişkili. kendisiyle 18 yaşında arkadaşım sayesinde tanışmıştım yetimhanede kaldığımı öğrenince yardımcı olmak istedi o sırada üniversite sınavına hazırlanıyordum bana ev, iş verebileceğini söylemişti sonra üniversiteyi kazanıp yanına gittim. bir tane kızı var şu an 14 yaşında ama o zamanlar daha 11di ona bakmaya başladım hem yanında çalıştım hem okuluma gittim hem barınabileceğim yer buldum yemeklerimi bile kendisi yapıyordu baya ilgileniyordu benimle ben de zamanla ister istemez aşık oldum çünkü daha önce kimse benimle o kadar ilgilenmemişti kızıyla da aram çok iyiydi ister istemez annesi gibi hissetmiştim... ona hislerim yaklaşık 2 yıldır var ve şu an 1 yıldır çıkıyoruz başta beni çocuk gibi gördüğü için karşılık vermemişti defalarca reddetip istemediğini belirtmişti ama sonra bi şekilde benden hoşlanmaya başladı çıkmaya başladık, öğrenen herkes çok fazla eleştiriyor bazı arkadaşlarım arkamdan o*rospu bile demiş hatta... bence yaş farkı o kadar önemli değil beraber çok mutluyuz
Ben 22 sevgilim 47 yaşında herkes çok yargılıyor sizce sorun mu?
Cevapla