Getirden yanlışlıkla sipariş verdim ve haberim yoktu ben iptal ettim param yattı?

ama meğer kardeşim aşağıdan almış sizce bu haram mı oldu yedik yani parada yattı ve canlı desteğe bağlanamıyorum dkmda yok aramak için?
Getirden yanlışlıkla sipariş verdim ve haberim yoktu ben iptal ettim param yattı?
Cevapla