Dört beş ay konuştuk sonra başka bir kadınla birlikteymiş kadın telefonu açtı ve ben bunu bilmeme rağmen hala seviyorum seni bırakma demeye devam ettim umursamıyor enazında beni englle beni kendinden uzak tut diyorum onu da yapmıyorum ne yapayım
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes karaktersiz sin demiş ne yapmam doğru olurdu peki
Beni aldatmasına rağmen seni seviyorum bırakma beni diyorum her gün arıyorum takmıyor beni?
sen simdi sinava hazirlaniyosun ve 30 yasinda birinin seni sevdigini mi dusunuyodun enayi misin adam aldatmis seni bide yuzume bakmiyor diyo bi zahmet bakmasin a q sende de iki gram gurur yok mu
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
@metalcikiz25 evit umursamıyor beni sevmiyor istemiyor ben ne yapıcam bir türlü uzak duramıyorum ondan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sana değer vermeyen birine sen hiç verme yol ver gitsin
seni aldatıyor ve sende halen peşindesin senin mideni s...
Evet umursamıyor bide ne yapayım olmuyor yazmadan duramıyorum
sen kafayı yemişssin senin yerine ben utandım saol.
Öyle deme
Bu kadar gurursuz olma canım istemiyorsa bırak zorlama
sen simdi sinava hazirlaniyosun ve 30 yasinda birinin seni sevdigini mi dusunuyodun enayi misin adam aldatmis seni bide yuzume bakmiyor diyo bi zahmet bakmasin a q sende de iki gram gurur yok mu
@metalcikiz25 evit umursamıyor beni sevmiyor istemiyor ben ne yapıcam bir türlü uzak duramıyorum ondan
sen harbi enayisin
Ah be biliyorum ve zoruma giden sınava az kaldı yeni defoldu gitti ben ne yapıcam sınavda elimden gitti salağım işte
sinavina calisip fuzgun bi yer kazanacaksin pedofililerden de uzak duracaksjn cok basit
İşte zaman kalmadı akıl başa geldi de geç oldu biraz bir ay kaldı
gecmis olsun mezuna kal o zaman
Son sansımdı mezuna da kalamam iki yıl saten girdim 😑🤐
bu kadar yazani ben de sevmezdim
Öyle oluyor değil mi genelde 🤐
Bir erkegi etrafinda tutmayi istiyorsan fazla sik bogaz etme erkekler ilgisiz kizlara daha fazla duskun olurlar
Senin yerine utandım gerçekten
Ne yapmam doğru olur peki
Kendine saygın olması doğru olur. Gururunun olması doğru olur.
Var 😏
Olsa bu dediklerini yapmazdın bu duruma düşürmezdin kendini
Ne ezik bir kişiliğin varmış knk
Öyle deme ve
Karakterini sik. Eyim senin
Ne yapayım bağlandım ve yazmadan kötü hissediyorum
Sen kaç yaşın dasın?
20
Yazık genç bir beyin ama bomboş aptal bir beyin aynı zmaanda karakter yoksunu insan içine bu karakterle nasıl çıkıyorsun acaba
Yeter bence haddini aşıyorsun yorumunu yaptın git
Bana hat bildirecek hatasiz insan konuşma o karakterini bir elekten geçir.
Hatsiz
Ben dediğin gibi karaktersizim sen karakterlisin ya nasıl sın böyle bir durumda nasıl davranırdın
Sik. tiri çekerdim önüme bakardım.
Değil mi ben niye yapamadım
Karaktersiz olduğun için.
Çok ağır konuşuyorsun saten iyi değilim benimle o şekilde konuşamasın
Konuşurum karaktersiz sin vasatın köle ruhlusun kendine saygın yol nerbatsın insan içine nasıl çıkıyorsun böyle
Sen şakamısın hepiniz bana küfrediyonuz hakaret ediyonuz olnaları tam bilmeden
Aklını kullan saydın ayrıca küfür değil karaktersiz dmeek
Tm git uzatma ağzınıza geleni söyleyemsiniz 😏
Benim takıntı seviyesi. d
takıntı değil bu gurursuzluk , kendini hiçe saymaktır bu adam şimdi buna şunu yap dese köpek gibi koşar.
Haklısın cidden kendini hiçe saymış
birde aldattı beni diyor yani
çocuk musun
Degilim ama olmuyor
uzak messafe mi
Evet
ne füzel işte sorun ne
Beni engelle diyorum her yerden yazmadan edemiyorum ona yapmıyorum şerefsiz hem etrafında dolaşmamı istiyor hemde umursamıyor
hmm onun derdi başka şeyler sanırım duysallık olmadan ilişki istiyor senide almış avcuna konulmak istersrn ulaşabilirsin