Bu hayatta herkesin tek bir evlilik yapma şansı olsaydı. sizce daha iyi olmaz mıydı?

Düşünün bu hayatta tek bir evlenme hakkınız var başka da evlenme hakkınız yok evlilikler boşanma ile sonuçlanır mıydı? Partneriniz iyi çıkarsa mutlu kötü çıkarsa ne olurdunuz? Sizce hayat daha iyi olur muydu?
Bu hayatta herkesin tek bir evlilik yapma şansı olsaydı. sizce daha iyi olmaz mıydı?
Cevapla