Benim nezdimde birinin beni büyülemesi fiziğine de zekasına da bağlı değil. Karşılaştığım erkek çoook yakışıklı ve aacayip zeki olmakta yüzde yüz hür ve özgür. Bana ne? Ben ondan daha iyiyim bana göre. Dünya bu misket değil ki elbette limitsiz güzelliği ve zekayı barındıracak! Gördüğüm her yakışıklıya her zekiye tutulup kalırsam ben biterim abi😅👍😅👍 Benim için tek belirleyici özellik var, o da adama öyle bir âşkla bağlanmalıyım ki, nedenini ilk başta kendi kendime açıklamakta aciz kalmalıyım ve adamı sonradan yavaş adımlarla keşfetmeliyim. Bir de aşkta kadere muazzam inanıyorum seveceğim erkekle kesinlikle buluşturulacağımıza inancım ve sabrım TAM, net, amin.. 🍀🍀
Görmezden gelemem kesinlikle. Yani en azından 5 duyu organını işlevi yerinde kullanmayı bilmesi gerekir. Söylediklerimi duyması, gerçek niyetimi anlaması gerekir. Beni doğru tanıyabilmesi gerekir. Aksi takdirde çok yakışıklı vs diye sürekli kendimi açıklamak zorunda kaldığım ilişkilerin içerisinde bulunmayı hiç sevmiyorum. Yakışıklıysa yakışıklı dışarıya çıksan 1000 tane yakışıklı erkek bulursun. Beni tanıyacak bilecek kabiliyete sahip olmadıktan sonra neye yarar yakışıklı olması, dış görünüşüyle etkilemiş olması:-)
gelemem. Dünyanın en gösterişli adamı olsa yarım saat muhabbet edemedikten sonra bana bir anlam ifade etmiyor. Bıkarım susmaktan boş boş muhabbetlerden. ıq yüksek olsun diye bir iddiam yok benimkini de ölçmedim elbet ama en azından bakış açılarımız ve zevklerimiz benzesin. Sen bizi canım koru Ya Rabbim
Omega 3 eksikliğinden kaynaklı bir durum ise, düzenli olarak ceviz ve balık tüketmesi durumunda zeka seviyesi biraz yükseltilebilir.. Doğuştan gelen bir zeka sorunu söz konusu ise o zaman yapılacak pekte bir şey yok.. Zaten benden daha zeki olan bir kişiyi pek sevmem Aklı biraz kıt olmalı ki ilişkide benim sözüm geçsin..🤣
Bana zekası çok yüksek olmasada olur. Ben varım onu yönlendiririm. Sadakat olsun yeter. Zeki kadınlar tehlikeli. :) Ha birde zeki olup s. lk ayağına yatanlar var onlar asıl daha tehlikeli
Kafamın çekemediği insanın güzelliğini ne yapayım? IQ yüksek olsa da çekilmiyor bazen insanlar empati yetenekleri yoksa. Hayatın her köşesinde dengenin düşkünü olabilirim.
Merhaba zeka önemli elbette dış görünüşü ne kadar çekici olursa olsun IQ düşük oldu mu o insandan soğursun zaten ama dışlamam da öyle bir insanı düşük olsa da