Evde her halini gördüğüm eşimle çalıştığımız hastanede sizli bizli olmak tuhaf değil mi?

Yeni evliyiz ve yıllarca aynı hastanede görev yaptık. Evli olmadan önce yine normal geliyordu ama şu an evde her halimizi görürken hastanede odada yalnız kalsak bile doktor hanım-bey diye hitap etmez ve sizli bizli konuşmak bana tuhaf geliyor. Siz olsaydınız nasıl olurdunuz? Eşime göre bu gayet normal. Sanırım benim duygularım daha ön planda çoğu zaman
Evde her halini gördüğüm eşimle çalıştığımız hastanede sizli bizli olmak tuhaf değil mi?
Cevapla