3 erkek profilinden hangisi size uygun
A- iyi niyetli, herçekten çok dürüst ve adaletli ama her bakımdan sizden güçlü erkek. Zeka olarak da sizden üstün biri yani hiçbir konuda ona gücünüz yetmez. İster istemez hakimiyeti altına girersin ve gerçekten hiçbir şekilde kül yutturqmazsın ve şeytana uyup yanlış yaparsan ona karşı kendini de koruyamazsın
B- daha sıradan bir erkek. A kadar yüksek ahlaka sahip değil, onun kadar dürüst ve adaletli değil ama sahtekar da sayılmaz. Ancak bu erkekle başa baş mücadele mümkün. Senden güçlü değil. Arada onun kendinden yana tavırları olacaktır. O gibi durumlara karşı uyanık olman gerekir
C- iyi niyetli ve sana göre zayıf erkek. Bu erkek de A kadar iyi niyetli ama ondan çok daha güçsüz olduğu için istese de bir kötülüğü dokunamaz size gücü yetmez
A- iyi niyetli, herçekten çok dürüst ve adaletli ama her bakımdan sizden güçlü erkek. Zeka olarak da sizden üstün biri yani hiçbir konuda ona gücünüz yetmez. İster istemez hakimiyeti altına girersin ve gerçekten hiçbir şekilde kül yutturqmazsın ve şeytana uyup yanlış yaparsan ona karşı kendini de koruyamazsın
B- daha sıradan bir erkek. A kadar yüksek ahlaka sahip değil, onun kadar dürüst ve adaletli değil ama sahtekar da sayılmaz. Ancak bu erkekle başa baş mücadele mümkün. Senden güçlü değil. Arada onun kendinden yana tavırları olacaktır. O gibi durumlara karşı uyanık olman gerekir
C- iyi niyetli ve sana göre zayıf erkek. Bu erkek de A kadar iyi niyetli ama ondan çok daha güçsüz olduğu için istese de bir kötülüğü dokunamaz size gücü yetmez
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
A seçeneği. Diğerlerini okumak bile gereksizdi.
yani bazı kızlar A'dan irkiliyor bile... sonuçta kaçınılmaz olarak otoritesi altına girmek gerekecek. siz mesela iyi bir erkeğin otoritesi altında olmayı ortalama bir erkekle eşit ilişkiye tercih ediyorsunuz sanırım
A'da kötü bir özellikten bahsetmemişsin ki. Ben zaten partnerimin benden iyi olmasını isterim. Yani adam hakkında kötü, kötücül, manipülatör bilmem ne dememişsin. Bir adam zaten dediğin kadar iyiyse, böyle bir adam senin parmağımda kukla yapacak değil. O kadar zeki, kendine güvenen ve kompleksi olmayan adam da zaten partneri için sünük, pasif, sessiz bir şey olsun istemez. Bulunur denge.
yok zaten kötü biri demedim aksine çok ahlaklı, vicdanlı ve adil dedim ama ister istemez kanatları arasına gireceksin ve onun sözü geçecek... seni ezmeye çalışmayacak, sözünü de senin iyiliğin için geçirecek ama öyle "ben eşitim, özgürüm izin de neymiş haber verir istediğimi yaparım" diyebileceğin bir adam değil sanki değil mi?
Ahlaklı, adaletli, zeki, anlayışlıysa hükmetme kafasına girmez. Sen de gütmelik koyun değilsen zaten adamı da o eşitliğe getirirsin. Öyle bir adam da bu kadar basit bir kadın istemez zaten.
İşte ahlaken ve mantıken doğru olanı "canım düşünceni anlıyorum tamam ama bu konuda daha fazla tartışmaya gerek yok, kararım kesindir" diyebilir ama... gerçekçi olalım... bir erkek bunu dediğinde tartışmanın biteceğini bilmekten mutlu olur... şimdi bu adam senden her türlü güçlü dedim ya işte ister istemez seni o moda getirecek... gitmelik koyun değil ama aile reisinin kocan olduğunu ve gerekirse sana kural ya da yasak koyabileceğini kabullenmek zorunda bırakabilir eğer gerçekten zeki ve güçlü biriyse
mesela sana akşam belli saatten sonra dışarıda bire programın olacaksa mutlaka benden izin alacaksın dedi ve İZİN kelimesi çok net... aradan zaman arkadaşların seni bir yere davet etti, hadi şuraya gidelim dedi.. böyle onların ne düşüneceğini umursamadan "kocam izin verirse gelmek isterim" diyebilir misin?
Diyemez işte diyemez, cevabını vermiş olduğum şeyleri sorup duruyorsun. Belli bir tutumu kabul edeceğimi kim söyledi? Sen seçenekleri iyi ayarlayamamışsın belli ki. İyi diye bahsettiğin adamdan kötü yan çıkarmaya çalışıp duruyorsun sürekli.
Yok... işte bu adam belli bir adam değil... ben böyle bir profil çizdim. Dürüst, ahlaklı, adaletli, zeki ve otoriter tavırlı. Otoriter tavır herkese göre olumsuzluk değil ki ben onu soruyorum işte. Bazısı bunun biraz da olmasını sever ister kocasının ailesinin reisi olmasını fazladan sorumluluk alıp onun sonucu ve gereği olarak aileyi yönetmesini ister. Mesela annem der ki bir erkeğin ailesini yönetmeyi ve eşinin kendisine tabi olmasını istemesi doğal bir durumdur. Erkek niteliği tam olan ve erkek olarak alması gereken sorumlulukları almaya hazır bir erkek illa ki hakimiyetini de kurmak ister. Dopa kanunu bu diyor. Önemli olan doğru, düzgün ve adaletli bir erkekle birlikte olup onun liderliğini kabul etmek der annem. Ahlaklı, adaletli ve zeki bir erkekle birlikteyken onun egemenliğini kabul etmek eşitlik çerçevesinde kalmaktan çok daha lezzetlidir çünkü o erkek o şekilde daha mutlu olur seni de daha mutlu wder. Diyor... dolayısıyla farklı bir görüş de var.
Şimdi bir de şöyle bir şey var... biri anket açarsa böylesi bir ankette bir şıkkı tamamen ve kesinlikle daha iyi her yönüyle daha iyi olarak koymaz. A şıkkını da illa ki olumsuz veya birileri için olumsuz tarafı olmalı. Soruda bu adamın senin üzerinde hakimiyet kuracağını ima etmiştim ben.. ister istemez hakimiyetine gireceksin diye yazmıştım...
Şimdi tekrar sorayım mı?
A-Çok zeki, vicdanlı, dürüst ve otoriter dominant alfa erkek
B-orta zekada, ortalama dürüstlükte ortalama ama wrkek olması dolayısıyla üzerinde hakimiyet kurması söz konusu olmayan erkek.
C-saf temiz dürüst ama güçsüz erkek
a erkeğine şöyle bir somut bilgi ekleyelim: son 2 sevgilisini uzaktan tanıyorsun bu kızlar feminist kızlardı ama bununla sevgili olduktan sonra bir kaç hafta içinde pek çok şey için sevgilisinden izin alır ve izin alamadıkları şeyleri yapamayan kızlar haline geldiler ve iki ilişkiyi de kızlar değil bu adam bitirdi... bu vaziyette hala A mıdır yoksa sıradan B veya saf ama zayıf C mi?
Ohoo...
ohoo derken?
A ile B arasında kaldım
Kendi erkeğinize karşı kendi hakkınızı savunmak zorunda olduğunuzu bilmek mi daha kötü çok adaletli olsa bile kendi wrkeğinizin vicdanına teslim olmaktan başka çarenşz olmadığını hissetmek mi?
B...