Görücü (ailenin bulduğu) usulü evlilik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Benim için mahsuru yok sonuçta tanışma evresi olabilir.

Peki ya sizin için bu durum nasıldır? Birisi sizi bir tanıdığı ile tanıştırmak istese tepkiniz ne olur?

Ben kendim bulurum mu yoksa aileniz de uygun görürse tanışmak mı istersiniz?

Bu olayın adının ne olduğunu bilmediğim için görücü usulü dedim ama yanlış da olabilir. Teşekkürler.
Görücü (ailenin bulduğu) usulü evlilik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla