Erkek arkadaşınız varken sosyal medyadan tanıştığınız biri ile buluşur musunuz ?

Kısa süre önce sosyal medyadan bir bayan ile tanıştım ve sohbet akıcı gelisti. Bu arada sosyal medya çöpçatanlık değil instegram değil, haber, kitap vb yorum ve fikir paylaşim sitesi.
Onun yaşı 27 ve sohbet ortak konulardan gelişti özelde. Iş , kariyer vb konularda. Sonra bunlari yüzyüze konusmak uzere kahve icin sözlestik sonrada ben biraz daha tatlı girdiler yapıp yemek benden kahve senden dedim onada tamam dedi sure ise farkli şehirlerde olduğumuz için Haziran sonu falan.

19 mayis ta boşlukta guzel bir plan yapalım dedim aldigim cevap ise şu oldu.
Daha önceden erkek arkadaşım ile plan yaptık ama nasil bir plan?

Bende erkek arkadasin olduğunu bilse idim bu kadar samimi yazmazdım dedim. Mutluluklar dilerim dedim. Sohbeti kestim.
Yani nediyim bilemedim ama benim sevgilim hayatinda ben varken başka birine yemek sözü verse anında keserim...

Kızlar söz sizde yorumlarınızı alayim.
Erkek arkadaşınız varken sosyal medyadan tanıştığınız biri ile buluşur musunuz ?
Cevapla