Bir kez aşık olmak istediniz ama o da neyin nesi aldatıldınız, yarı yolda bırakıldınız, hayal kırıklığına uğradınız ve bunun sonuncuda yeniden aşık olduğunuzu hissettiğiniz zaman büyük bir kaygıya, acı çekme hissine ve kaçıp gitme dürtüsüne sahip oldunuz. Filolojiniz bozuldu. Dilolojiniz sustu, yürekolojiniz hassaslaştı ve sonuç büyük korku. Şu an aşık olma korkusu yaşıyor musunuz?
Cesur biri olmakla birlikte adaletli de biriyim. Suçlu aşk değil ki cezasını ona çektireyim. Ben cidden zaten âşık olamayan bir yapım var. Arızalı sebebi de müthiş rekabetçi ve zor beğenen biri oluşum. Yani mesela ben otuzlu yaşlarıma gelene dek böyle bir tanışma olsa bile adamlardan tiksinerek ve sanki rakibimmiş gibi soğuduğumu bilirim. Evet, birkaç kişi ama duygu bende aynı. Şimdi düşünüyorum bunun suçlusu aşk mı, hayır, benim de âşık olmak korkum yok, hayır. Aşk bulsun beni de kapışalım 😅😅🍀🍀
son zamanlarda dedikleriniz bende var gibi biriyle en ufak yakınlaşıp bişey hissedeceğimi anlayınca kötü hissediyorum yüreğime öküz oturuyor uzaklaşıyorum
Niye korkayim evet çok kötü şeyler yaşamış olabilirim hatta korkmuş sogumusta olabilirim ama aşktan değil o kişiyle alakalıdır aşkın suçu ne benim temiz samimi sevgimin suçu neki ondan korkayim illaki biri çıkar kendini sevdiren aşık eden