Sevgilimle mutluyum ama bana bir şeyler katması gerekmiyor mu?

karakterini çok seviyorum, birbirimize değer veriyoruz saygı duyuyoruz ama büyüdüğümüz ve yaşadığımız şartlar birbirinden farklı. Yani benim akademik kariyerim varken onun yok, maddi durumumuz daha iyi gibi. İnsanlar olumsuz şeyler söylese de ben pek önem vermiyorum bu konulara. Ama yine de sanırım içimde bazı şeyler ukde kalıyor. Daha kaliteli kültürlü bir ilişkim olsun istiyorum. Benim yaptığım gibi bana film, dizi, kitap önersin veya kaliteli sohbetler tartışmalar yapalım, bize tiyatro bileti alsın vs istiyorum. Bunlara aslında zıt bi karakterde değil beraber yapabiliriz gibi geliyor ama bu da onu değiştirmeye çalışmak mı oluyor bilemiyorum. Acaba ilerde bu durum beni mutsuzluğa sürükler mi?
Sevgilimle mutluyum ama bana bir şeyler katması gerekmiyor mu?
Cevapla