4 yıllık olan ve evlilik yoluna giden bir ilişkiyi Yaptığı işten dolayı bitirmek doğru mu?

4 yıllık bir ilişkim var, her şeyimiz uyumlu ve evlenmeyi ciddi ciddi düşünüyorduk. Ancak erkek arkadaşım şöförlük yapıyor. Çok zengin bir ailenin yanında çalışıyor ve adamın karısını ve çocuklarını taşıyor sürekli. Adam karısıyla ilgilenmeyen bi adam. Aile rahat bir aile, erkek arkadaşımın altında şu an lüks bir araba var ve arabalara düşkündür. İyi de para kazanıyor. Kadından çok rahatsız oluyorum Ne zaman bu işten çık desem çıkmadı ısrarla burada kalmaya devam ediyor. Daha önce yaptığı fedakarlıkları göz önüne alırsak (tabii karşılıklı) bunda bu kadar ısrar etmesinin nedenini artık iyiye yormadım ve ne zaman aile olmaya uygun bir iş bulursa, o zaman kapımın açık olacağını söyleyip ilişkiyi bitirdim. O da hiç itiraz etmedi sessiz kaldı. Konuşmuyoruz. Görüşleriniz nedir?
4 yıllık olan ve evlilik yoluna giden bir ilişkiyi Yaptığı işten dolayı bitirmek doğru mu?
Cevapla