Düğün mü nikah mı? Kafam çok karışık.(Açıklamayi okuyarak yorum yazarsaniz seviniriim)?

Arkadaşlar eylülde nikahımız var. Ev eşyalarimizi tamamliyoruz nişanlimla. Ben 2 senedir yalnız yaşıyorum ve yaşadiğim evdeki bütün eşyalari 2 sene önce sıfır aldım. Beyaz eşyalarım falan tertemiz hala. Bu yüzden nişanlimla yeni evimizdede bunlari kullanma kararı aldık. Hatta nişanlim beyaz eşyalari yeniden almak istedi (son tercihi yine bana birakti) ben bu zamanda tekrar gereksiz masraf yapmayalim istedim. Ama nisanlimin annesi, kiz kardesi hatta yengeleri bile beni eleştirmeye başladı. Neymiş evlenirken her şey yeni alınırmış, ben masraftan kaçıyormuşum falan. Ee zaten yemek takimlarimi çatal bicaklarimi vb. ürünlerimi yeniledim. Biz sadece elektronik ürünler ve beyaz eşyalarimizi yeni almayalim diyoruz. şu an almamiz gerekenler mobilyalar yatak odasi ve geri kalan dekorasyon ürünlerimiz. Nişanlim ailesini umursamiyor herseyi bana birakti zaten nisanlimin yaninda melek gibiler bana laf soylemeye cekiniyor ailesi. Ama o yokken herseyi soyluyorlar resmen moralimi bozmaya calisiyorlar ben bu zamana kadar dediklerine üzülmedim ama nikah yaklastikca gerginleşiyorum birde bunlar olunca dayanamiyorum. Benim ailem hayatta değil. Sadece bu süreçte yakın arkadaşım telaşıma ortak oluyor. Ve asıl sorun şu ki biz normalde dügün yapicaktik ama yine ben vazgecirdim nisanlimi. Dügün yerine araba aliriz evlendikten sonra dedim. Arkadasimda nisanlimin ailesinin bana davranislarini gordukce madem senin bu tutumlu oluşunun kiymetini bilmiyorlar dügün yap nikah sakın yapma görsünler asıl masrafıda kıymetini bilsinler senin falan demeye basladi bana. Ben dügün yapmayi bu zamanda gereksiz buluyorum zaten hersey artik cok pahalı. Güzel bir dış çekimimiz olucak. Nikah töreninden sonra tatilimizi de yapicaz benim içimde dügün istegi zaten yok. Ama arkadasimin dediklerinden sonra acaba yanlis mi yapiyorum diye dusundum cok arada kaldım. Nisanlimin maddi durumu iyi. Senin gönlünden ne geciyorsa o olsun eğer dügün istiyorsan dügün yapalim içinde kalmasin diyor. Napmaliyim sizce yanlis mi dusunuyorum dügün yapmamakla?
Düğün mü nikah mı? Kafam çok karışık.(Açıklamayi okuyarak yorum yazarsaniz seviniriim)?
Cevapla