Bulsa bile çoğu ilişkilerinde mutlu değiller çünkü tr kızları yüzünden
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çünkü kızlarla konuşmasını bilmiyorlar.
Nasıl konuscaz mk merhaba desen mahkemede bitiyo
Empati yapıp ona göre hareket etmen gerekiyor, kızlar matematik problemi gibidir çözmeyi bileceksin.
Egolu kezbanlar çünkü hiçbirnindede zerre tip yok
Kezban kelimesini öğrenmişsiniz sanki siz çok iyi bir şeye benziyosunuz mk
@TYTDÜŞMANI gizli olmuşsun korkak fa hişe
@TYTDÜŞMANI dkkf ellerim güzel
Kez bana bulaşma kral
@TYTDÜŞMANI senin aklını si kerim
@TYTDÜŞMANI seni fa hişeydi be yürü
@TYTDÜŞMANI mk tatlısı
@TYTDÜŞMANI senin olmayan tipini si kerim
Aynen aynen her şey bizim suçumuz
Öyle mk kezbanı
Mal aw
Yüzüne kezzap atarım
At lan
Asabımı bozma kadınsın güçsüzsün diye birsey demiyorum yoksa fena olur
Beyinsiz aw
Aynen aynen
Baydın byee
Byeee? Ego fışkırıyo lan
Mk gizlisi
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- ne var aw
Nasılsın
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- mal mısın aw
Seni si kerim sus
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- kes lan
Senin sinirinden aileme zulüm ediyorum
Seni si kerim bu kdr basit erkeklere vere vere a mın leğen gibi olmuş
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- ailene zülum et aynen knk
Bana knk demeyin artik tr kızları bıktım yaaaa of knk ne ya?
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- tamam knk
Ben hep kankanız oldum zaten bi sevgili aşamasına geçemedim o yüzden sevgilisi olan her erkeğe kinim var
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- si kerim diyende bendim zaten
İnsanlar benie sevmiyo ben keyfimden mi sizlere küfür edip duruyorum? Hep dışlandım okul hayatım boyunca bu yüzden herkese kötü davranıcsm gerekirse milletin düğünlerini izler yalnız ölürüm kusura bakma ben küfür etmeyi sevmem ama hayat beni buna mecbur bıraktı anaokulunda bile dışlandım
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- zaten böyle durduk yere insanlara küfür yazmanın tek sebebi psikolojinin bozuk olması olabilir bu soruyu yazan şahıs da dahil buna
Kusura bakma özür dilerim kufürlerim için :(
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- yaşın kaç daha küçüksün sanırım
Ne sevgilim oldu ne arkadaşım bende isterdim sevgilim olsun elini tutayım gezdireyim ama kimle konussam senin gibi knk ile cümlelerine başladılar bendr kızlarla zaten şansım olmayacagı için vazgeçtim
18 yaşındayım
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- 03 mü 04 mü
2003
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- daha küçüksün
Öyle yani insanlar beni hep dışlıyo ne yapsam bilemedim yani bende küfür etmeyi insanları sıkmaktan zevk almıyorum üzülüyorum bu duruma
Kusura bakma saygısızlık ettim sana ama nir yemek teklifi geri çevirme sevgili olalım demiyorim sadece insan gibi bir yemek yiyelim
Kusura bakma ama lütfen
Ders stresini atarız istersen güzel yemek yiyeceğimiz bir yer biliyorum
Brn ısmarlarım gerekirse yemeği sadece kendimi affettirmek istiyorum
Saygisızlığım için bir yemek yiyelim ya buluşup 5 dk yüzyüze konuşsalta olur
Her şeyi kızlara yüklemeyin erkekler de az değil.
Sakarya nasıl güzel mi
Güzel
Sen yine dikkatli ol dışarıya çıkarken benden tavsiye hani benden duymuş olma
Tamam
Beni engelledin ya sen bu sitede, sakaryada karşıma çıkma sever seni mk or0spusu yüzüne kezzap atıcam senin
😌💨💨💨
Okey
Egoya bak ya hic korkmuyo afganlar benim yerime seni telefona çekerler merak etme güzelim;) Burası tr çok yaşamazsın mk tatlısı seni
Hangi sebeple korkayım? Çok boş yapıyorsun.
Ya kes lütfen mk kezoya bak ya egosu duvar gibi boş yapıyon diyo offf neyse karşıma çıkmada sakaryada
Ya sen kimsin aw adam gibi konuş gece gece sabrımı taşirma
Ya sabrın taşsa nolur mk ya bi osurmalık canın var kızsın zaten
Aldjaldald beni kendinle mi karıştırıyosun sen
Kız olmam senden aşağı olmam anlamına gelmiyor adam gibi konuş dicem ama olmadığın bir şekilde konuşmak da sana zor gelecektir. Kafasız gibi konuşmaya devam et burada klavye delikanlılıgı yapan birinden hic bir b*k olmaz.
Cidden mi? Komik hadi velet gibi random atayım sjjsjsjsjsjssjsjjjs
Bi sg ya lütfen mallaşmaya başladın
Başından beri öyle olan sensin boş yapma daha fazla
tamam sg git sıkmaya başladın
Ergene bak aw neyse uğraşamicam daha fazla bay
Byeeeeee kork kaç
O kdr ders çalışıp bie b0k olamayacaksın
LANXLAXNSL ben mi konuşmayı kesen sensin aw ne korkcam klavyeden yazan birinden
Sen kimsin ya harbinden sınırı aşıyorsun ağzımı bozdurma benim
Sen neyle yazıyon? Benden korkmuyorsan buluşalım? Yoksa diğer türlü klavye bebesi sensin çünkü ben gel diyorum? Mk kezosu💨
Noldu sustun? Aferin
Kendini bir şey sanıyorsun ama hic bir b*ok değilsin. Önüne gelene yok kezzap atarım yok şunu yaparım falan ne ayaksın sen çok mu haber izliyosun katillere şerefsizlere mi özendin ne iş bu? Bununla bu sözlerle mi erkek olmayı planlıyorsun. Ayrıca sen kimsin ki seninle bulusucam ben? Kendini bir şey sanan aptalın tekisin bu sözlerinle ancak ailendekileri korkutabilirsin boyle yaparak da adam sanıyorsundur kendini sokakta yürürken falan alxnlancos ne acı verici bir şey yazık size sizin gibi olanlara Allah'tan şifa akıl diliyorum.
Ben susucam aldmalx kendini hala bişey sanmaya devam et yazık cidden yazık Allah soyunu bitirsin senin.
ALNXAOCNS adam mı? Senin gibilere adam denilmiyor yalnız. Senden daha adam olan kadınlar var. Sen bu kafayla nasıl kendini adam yerine koyabilirsin koyuyorsun? Bebege takat atmış varlıkmışsin aodnsld büyük başarı yanında olanalra da acımaya başladım seni her gün görme gereği duyuyolar ah ne acı bişey gerçekten yazık
Ayrıca şunu da ekleyeyim. Gerçekten hiç bir işe yaramazsın. Şurada üzerinde uyuduğumuz hareketsiz yatak bile senden daha iyi işe yarıyor hatta daha iyi örnek vereyim sokakta korkup kaçtığınız köpekler, kediler kısaca hayvanlar bile senden daha iyi işe yarıyor gerçi bunlarla seni kıyaslamak ne kadar doğru bir şey bilemem
Sıradan bir erkekle evleneceğimi nereden biliyorsun ayrıca benim hayatimdan sanane ve bu konuşmayı da sen başlattın ne sandın sözlerini görüp susup daha fazla laf etmeni saglayacagimi mi etrafındaki insanlar sana karşı susuyor diye susacagimi mi sandin ne yazık gerçekten sizin gibilere acıyorum. Böyle bir varlık olarak yaşamak da zor. olsa gerek etrafındaki insanlar seni adam yerine koyar ama sen sosyal medyada gizli bir kullanıcı olarak kadınlara laf ediyorsun keşke birazcık aklını kullanabilsen
Aoxnsocks senin selamını alacak biri gibi mi duruyorum? Ayrıca çirkin bile olsam senin karakterin gibi berbat değilimdir.
APXNAPCNOS sen önce o gizliden bir çik da yüz yüze konuşalım tabi yüzsüz birine bu lafı söylemek ne kadar dogruysa
İsim ver kaldiricam bekliyorum.
Son kez diyorum sana insan yerine koyup adam akıllı konuş benimle.
Aoxnsoc atıp tutmak kolay tâbi asıl korkak sen mi oldun şimdi? Yazik.
Kaç yaşındasın sen ya ne bu ergenlik ergen ergen laflar utanmıyor musun gerçekten söylenecek laf yok daha Allah soyunu tuketsin inşallah
Desene yanıyorsun neyse bu konuya saygım var ama yine de Allah'tan dileğim sana en kısa zamanda akıl vermesi hadi ikile şimdi
Akxnsox sen kimsin ya susucam kimsin aw isim ver engeli açıcam söyle hemen
İsim ver aw ne korkuyon boş boş
Olmayan birşeyi verme gereği duymak da komik anca klavyeden yaz aw hic bir s*ke yaramazsin.
Allah bel*anı versin
Alxnosc sen çok mu iyi konusuyodun aw isim bile veremiyorsun korkagin tekisin belli her şey ortada
Aferin kapa çeneni oğreniyorsun
Şunları da ekleyip seni apt*al konusmanla baş başa bırakıcam. Erkek olduğun için kendini üstün sanıp her istediğini elde etme ya da yaptırma gibi bir lüksün yok. Söylemeye de hakkın yok. Yaşadığımız ülkeden belli zaten erkeklerin nasıl bir karaktere sahip oldukları. Haberler izleyip burada gizliden kadınlara özendiğin lafları söyleyerek kendi erkeklik egonu tatmin etmeye çalışıyorsun ama o kadar apt*al bir duruma düşüyorsun ki bunu anlamayacak. kadar da apta*l bir varliksin. İnsan bile demiyorum çünkü senden insan bile olmaz. Lafların dönüp dolaşıp yüzüne çarpsın umarım bu sözlerinin bedelini hatta şöyle söyleyeyim bu klavye delikanlılık yapma bedelini bir gün o hak etmediğin hayatında sana odetirler belki o zaman akillanirsin kendime de üzülmeye başladım seninle ayni oksijeni soluyorum bu ülkede, dünyada. Gerçekten yazık köpek olsa şurada söylediğim laflardan sonra oturup haline ağlardı ama senin gibi bir varlığa ne dersem diyeyim yine yüzsüz yine yüzsüz
Hadi ikile uzattın baya gözlerime yazık bay
Ay çok merak ettim kimsin sen aodnsox bu kadar apta*l bir varlığı ne de güzel yapip engellemisim aferin bana ya
İsim ver isim
Daha fazla boş yapma korkagin tekisin belli sonclsncosc of çok komiksin
Uza
Kime güveniyon oğlum sen
Tatlısı? Sonfosmxosd sıkmaya başladın ben söyleyeceklerimi söyledim gerisini de Allah'a bıraktım en kisa zamanda belanı verir umarım
Aferin
Oh be sustu sonunda
Allah filan yok çıkar mk onu kafandan üzülüyorum sana
Gizlenmişsin kez ban
Mk kez ozu
Fa hişe seni
Seni bulucam o kdr
Mk kezo su
Mk
Malsın mal
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- beni bi sal
Radarıma girdin artık geçmiş olsun mk kez bani
Gizli olmuşsun korkak seni
Kızım hayatını karartçam senin
TYTDÜŞMANI = 💩
B0ktan farkın yok
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- ne apt*al bi varliksin aw
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- önce yazmayı öğren sonra karşıma çık
Ne var yazmamda kez ban az önce sinirden annemin elini kestim
Sana zarar vermekten korkuyorum
Kızsın güçsüzsün
Mk kez osu seniiii
Ananda mı fa hişeydi beee
Ne oldu korkka
Mk gizlisi
Ananda mı fa hişeydi be yürü
Mk bombası
SANA BU SİTEYİ DAR EDERİN
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- yaw niye boş yapiyosun ki
Hayir yani sebep ne
Beni engelledin ya durup dururken ananda mı fa hişeydi be yürü
Kızım sonun olucam senin adres ver
Bu siteyi sana dar edicem
Senin sonun olucam
Herkesin sevgilisi var bi benim yok ulan
Ananda mı fa hişeydi be yürü tyt
Bir b0k olamican yazik
Tipsiz gt veren
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- alnxaoncosc sevgili istiyon bi de bu akılla
Mk kezbanı ne oldu
Seni altıma yatırcam bekle
Altıma yatacaksın altıma fa hişem olacaksın
Anan fa hişe baban pezwvenk
Sevgili istiyom ben sevgilisi olan herkese kinliyim
Fa hişe seni * rik
Adres ver
Aferin tyt düşmanı kaç benden
HERKES BENDEN KORKUYOR
BENDEN KORKUYORSUN CEVAP VERMEYE GO TUN YEMIYO SENIN BI SI KERIM HAFIZANI KAYBEDERSIN
Noldu sustun
Kizım seni si kerim
Ananda mı fa hişeydi be yürü tyt düsmani
Fa hişesin sen kızım korkaksın sen ceddini si kim senin dedeni si kim anne ni si kim kardeşini si kim
Ecdadını si kim
Korkmasaydın yazardın
SHOW HABERE ÇIKARTCAM SENI
Kezban
Kezbansın kızım engellemek beni durdurmaz boşuna ugraşna low iq girl
Noldu sakarya or ospuus
Noldu lan noldu?
Korkakkkkk
Çık karşıma fa hişe
Sonun olcam tyt düşmanı
Mk kez osu
Gel lan yamacıma
Kimseden korkum yok ulan
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- ya bak harbiden aştın kendini yeter küfür ederek nereye varacağını saniyorsun?
Sende aptal aptal konuşarak nereye varacağını zannediyorsun? Gel beraber bir yemege çıkıp barış imzalayalım
(EGOLU OLDUĞUNDAN YEMEK TEKLİFİNİ KABUL ETMEZSİN AMA BEN INSAN YERINE KOYUP SORDUM)
Sırf yemek teklifi ettim diye umarım kendimi savcılıkta bulmam bir soru vardı kez banın biri yazmış nasıl şikayet ederim diye gerçi adam güzelce yazmış yemege gidelim mi diue bende hapiste bulmam umarım kendi mi
Beraber gezeriz bir yemek yeriz sonra seni evine bırakırım hem aynı yaştayız sorun olmaz
tamam bak sana küfürler ettim bu çok yanlış bir davranış ama yemek teklifimi red edersen çok kirılım
Yeter ki affet beni
Ailem daha doğrusu akrabalarım zengin para isteyip seni yemeğe çıkarabilirim hem bu aralar derslerden evdeydim bi hava alırım bende senin için uygunsa🙂
(LÜTFEN TERSELEME) ÖZÜR DILERIM
Özür diliyorim senden teklifimi kabul et etme sana kalmış
@ʟᴇsɴᴀʀ-_- teşekkür ederim ama ben tanımadığım biriyle yemeğe neden çıkayım ayrıca egolu birisi de değilim ge sen bana karşı nasıl yaklastiysan bende sana karşı aynı şekilde yaklastim ayrica beni diğerleriyle bir tutup hapiste bulmam gibi laflar da soylemene gerek yok öyle biseyi ne uğruna yapayım saçma bişey sende kusura bakma iyi günler.
Canım sıkılıyo ve sana onca şey söyleyip yine karşına çıkıp mesaj attığım için beni affet, şey dicektim ders çalışmaktan kafam çorba gibi oldu ve ben ara sıra dışarıya çıkıyorum hava almak için birşeyler yiyip geliyorum ve bunları yalnız yapmaktan sıkıltım, artık bunaldım ağlamaktan. Gel sevgili olalım flnda demiyorum beraber ya yarım saat de olur birseyler yiyelim sonra bir daha görüşmeyiz istersen çirkinde değilim yani merak etme🙂 Biliyorum beni tanımıyorsun ve bu zamanda insanlara güvenmek çok zor ama tanışabiliriz yani güzel olabilir bilmiyorum çok mu sey ıstiyorum fena olmaz ya eğlenceli biriyimdir merak etme sıkılmazsın belki çok ortak yönümüz var belli olmaz bu işler ama neyse ben yine insan gibi uzunca yazıp kendimi ifade etmem gerisi sana kalmış tytdüşmanı😁(KABUL ETMEYECEK😒)
Evet