Allah her zaman hayırlısını verir neden olmuyor diyenler için yazdım?

Bir anımı paylaşmak istiyorum sizinle. İstediğim kişilerle neden olmuyor ilişki yürümüyor diyenler okusun belki içinizi bir nebze ferahlatır yorum almak için yazmıyorum. Sosyal medyada biri vardı takipçisi çoktu şiir falan okurdu canlı yayında çok beğeniyordum çokta efendi duruyordu. Mesaj atmıştım ama soğuk yazmıştı bende öyle çirkin bir kız değilim kendime güvenerek yazdım. Öyle gönül eğlendirilecek bir kız da değilim. Ara sıra aklıma geliyordu bir kaç yıl sonra fake hesaptan yazdım. Biraz konuştuk sonra nişanlandığını söyledi. Sosyal medyada hiç nişanlandığına dair bir sey yok bu arada. Tuhaf geldi fakeyle konuşması da nişanlı sonuçta. Sonra öyle konular açtı ki rezil. Allaha şükrettim onunla olmadığı için. Meğer ne büyük bir beladan kurtulmuşum. Sizin de böyle üzüldüğünüz şeyler varsa bence şükredin en iyisini bilen Allahtır!
Allah her zaman hayırlısını verir neden olmuyor diyenler için yazdım?
Cevapla