İç güvey geliyor iç güvey. Ne yere bakan yürek yakan arkadaşınız varmış be! Gizli gizli aşklar felan. Hem de kardeşinize vurulmuş. Tabi bunu önceden söylemesi lazım gizli kapaklı bu işler olmaz Geldi dedi ki kardeşini çok seviyorum lan çok dedi ve sevgili olmak istediğini beyan etti. Fermanı lugatından çıktı birkaç dikişlik laf ve ardından üzümün hızla şarap olmak için yaşlanmasını beklemeden açıldı ama size. Allahın emri peygamberin izni ile dedi kız ya da erkek kardeşinle, abla, abi işte yaşa göre değişir sevgili olmak istiyorum verdin gitti mi dedi. İzin verir misiniz yoksa arkadaşlık the end mi olur. Bütün mesele bu arkadaşının kardeşini sevmek...
En yakın arkadaşınız "kardeşinizle" sevgili olmak istese izin verir miydiniz?
Arkadaşlarımdan biri kardeşimle evli zaten hocam. Çok mutlular ve üç yeğenim var. Kanka gibiyiz eniştemle. 😃 Kendim aracı olduk zaten konuya geçmişte. Öyle önyargılı olmadım. Birazdan ararım kendisini. 🤣🤣🤣
Ben şu "arkadaşım benim kardeşime bakamaz" kafasını anlamıyorum yaa. Yahu kardeşim sen bu insanla arkadaş olmuşsun, senin dert ortağın olmuş yeri gelmiş sohbetin dibine vurmuşsun. Güvendiğin birisi ki arkadaşsın. Senin kardeşine vurulmuş ne olmuş ki yani? Süt kardeş değiller, bu insan senin kanlın değil, sapık değil, elin yedi kırk yabancısı değil, yahu bu senin arkadaşın, öteki de kardeşin. Birbirlerinin huyu huyuna, boyu boyuna, sevgisi sevgisine olduktan sonra, her şeyden gönülden olduktan sonra, Neden sevenlere saçma sapan bir engel koymak?
Kesinlikle ben onaylamadığım için ilişkileri 2 3 ay sürdü ve bitti o arkadaş musveddesiyle bütün bağlarımı koparttim. Ona da haber gönderdim 3 ay mikilmek için 25 yıllık arkadaşlığı çöpe atmaya değdi mi? Diye Benim ne kadar inatçı olduğumu anlayamamış onca yıl boyunca affederim sanmış asla affetmem mevzu ailemse kaç yıllık dostluk olursa olsun silerim.
Ay olmazdi ya yakin arkadasim bi erkek degil olmazda zaten hemcinsim oldugu icin sacmalama kendine gel derdim abime erkek kardesime yan gozle bakamaz gozlerini oyarim onun arkadasligimi bitiririm zaten kiz kardesim soz konusuysa homoseksuel oldugu icin bu seferde girtlagina yapisirdim her durumda sonu kotu yani o isin olmazki zaten abimle ablam evliler yani