7 aylık evliyim.7 aydır çocuk ne zaman soruları eksik olmuyor. Bu tarz soruları soranlara ne tür cevaplar verilir?

Eşimle birbirimizi çok severek evlendik. Tanışmamız görücü usulü oldu. Çok kısa bir sürede evlendiğimiz için de en az 2 sene çocuk düşünmeyelim demiştik. Eşimle birlikte vakit geçirmeyi seviyoruz. Beraber gezmeyi de çok seviyoruz. Kış gelene kadar iyi gezdik, tozduk. Temmuz, Ağustos gibi kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Biz keşke daha önceden tanissaydik, daha çok anılarımız olsaydı derken sanki toplum baskısı yüzünden acaba çocuğumuz olmayacak mı derdine düştük ya da ben düştüm diyebilirim. Kafam çok karışık nasıl güçlü olacağım bilmiyorum 😔
7 aylık evliyim.7 aydır çocuk ne zaman soruları eksik olmuyor. Bu tarz soruları soranlara ne tür cevaplar verilir?
Cevapla