Eşimle birbirimizi çok severek evlendik. Tanışmamız görücü usulü oldu. Çok kısa bir sürede evlendiğimiz için de en az 2 sene çocuk düşünmeyelim demiştik. Eşimle birlikte vakit geçirmeyi seviyoruz. Beraber gezmeyi de çok seviyoruz. Kış gelene kadar iyi gezdik, tozduk. Temmuz, Ağustos gibi kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Biz keşke daha önceden tanissaydik, daha çok anılarımız olsaydı derken sanki toplum baskısı yüzünden acaba çocuğumuz olmayacak mı derdine düştük ya da ben düştüm diyebilirim. Kafam çok karışık nasıl güçlü olacağım bilmiyorum 😔
Biz keşke daha önceden tanissaydik, daha çok anılarımız olsaydı derken sanki toplum baskısı yüzünden acaba çocuğumuz olmayacak mı derdine düştük ya da ben düştüm diyebilirim. Kafam çok karışık nasıl güçlü olacağım bilmiyorum 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer