Şuana kadar kimseden etkilenmedim, his olmadığı halde birine mi açılayım yoksa ömür boyu bekar mı kalayım?

Yaşım 30 olmak üzere şuanda kadar 1 sevgili filan olmadı. Aklımı başımdan alan alacak biri karşıma çıkmadı, açıkçası bu zamandan sonra da olacağını sanmıyorum. Bana karşı hislerini belli eden kızlar oldu 5 tane daha önce ama nasıl diyebilirim bir şey hissetmedim onlara karşı. Duygu his olmayınca sevgili olmakta istemedim.
Çocuğum olsun aile kurayım istiyorum ama etkilendiğim biri çıkmadı karşıma bunca zaman. Bekar olmanın iyi kötü yanları da var ama kafam karışık bazen diyorum ilk den gelen kızla deneyeyim şansımı bazen diyorum ömür boyu bekar kalırım.
Şuana kadar kimseden etkilenmedim, his olmadığı halde birine mi açılayım yoksa ömür boyu bekar mı kalayım?
Cevapla