Yaşım 30 olmak üzere şuanda kadar 1 sevgili filan olmadı. Aklımı başımdan alan alacak biri karşıma çıkmadı, açıkçası bu zamandan sonra da olacağını sanmıyorum. Bana karşı hislerini belli eden kızlar oldu 5 tane daha önce ama nasıl diyebilirim bir şey hissetmedim onlara karşı. Duygu his olmayınca sevgili olmakta istemedim.
Çocuğum olsun aile kurayım istiyorum ama etkilendiğim biri çıkmadı karşıma bunca zaman. Bekar olmanın iyi kötü yanları da var ama kafam karışık bazen diyorum ilk den gelen kızla deneyeyim şansımı bazen diyorum ömür boyu bekar kalırım.
Çocuğum olsun aile kurayım istiyorum ama etkilendiğim biri çıkmadı karşıma bunca zaman. Bekar olmanın iyi kötü yanları da var ama kafam karışık bazen diyorum ilk den gelen kızla deneyeyim şansımı bazen diyorum ömür boyu bekar kalırım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer