Ablam gibi tesettürlü kızlar hala var mı? Erkekler kızlar, böyle kapalilar hakkında ne düşünür?

Ben açık ve bakımlı bir kızım. Zaten ailemiz de göçmenlik olduğu için ablam da ben de doğal sarışınız. Neyse, kendisi tesetturune aşırı dikkat ediyor. Uzun bol ferace, uzun esarp veya şal takıyor. Makyaj hiç yapmıyor. Kız 38 beden ama giydiği feraceler bedeninden 2 beden büyük desem yeridir. Kendisine bedeninde giysene diyorum. Ben böyle rahatım tesettüru bu şekilde seviyorum diyor. Bazen kıskanıyorum da kendisini, hazirlanmasi en fazla 10 dakika sürüyor. Her yere giderken feracesini giyiyor falan. Bazen ben de mi kapansam ne kadar rahat diye dusunuyorum. Ama ablam gibi tam da kapanamam diyorum. Bizim ailemiz hep açık bir tek ablam kapalı. Alışkın değilim kapalı olmaya yani. Kendisinin sevgilisi de olmadı bugüne kadar. Hep kendini okuluna verdi, çok da güzel biri yani görseniz. Ama kapalı olduğundan dolayı yanına kimsenin yaklasmadigini düşünüyorum. Bu yüzden de açığım bir yandan. Sizce doğru mu düşünüyorum? Ablam konusunda ne düşünüyorsunuz?
Ablam gibi tesettürlü kızlar hala var mı? Erkekler kızlar, böyle kapalilar hakkında ne düşünür?
Cevapla