Evet ne dersiniz , tepkiniz ne olur ne düşünürsünüz içinizde, ister misiniz
Tanımadığınız bir kişi tanışalım dedi size...
Tipi ortalama üstü bir tık
Tanımadığınız bir kişi tanışalım dedi size...
Tipi ortalama üstü bir tık
Kısa boylu uzun boylu farketmez benim için. Tanismak isteyebilir. Saygisizlik yapmadığı surece diğer kezolar gibi terslemem. Ama kendisine kalbimde başka biri olduğunu ve buna saygı duymasını bekledigimi söyleyip kendisi için de iyi dileklerde bulunurum. Boy konusunda fazla takıntı yapmayiniz güzel kardeslerim. Benim kalbimdeki erkeğin de boyu çok uzun sayılmaz.
Neden yol verirsin
Yol vermek biraz kaba bir tabir. Neden olmayacağını açıkladım zaten. Yorumumu iyi oku.
Cevap
2Cevap
Gardaş belde 172 falanım nolcak bizim. Bu halimiz
Ne kadar kısa o önemli büyük konuşmak istemem
171 172
Ben 168’im. Kusa olup çok kısa durmayan erkekler var öylesiyle çıkarım
Ben kısa duruyorum
160 falan olsam çıkardım ülkemiz 155 kız dolu. Şimdi böyle konuşuyorum ama ilk aşkımı çok seviyodum lisede omzuma falan geliyodu
155 kızların hepsi uzun erkekle sevgili, kampüse gidiyorum ve yemin ederim böyle
Benden hiç hoşlanan kız olmadı ayrıca
Bunun boyunla alakası olduğunu bence sen ortaya atıyorsun çünkü trde erkekler benim gördüklerim hepsi kısa
Valla bizim bda en kötü erkek 175 176 falan, yemin billahi öyle gaun kampüse gel birgun , kendin gör
Günümüz nesli için erkek boy ortalamasi 177
Üf berde 177
Git araştır eskiden 173 du, şimdi 177
Boyundan banane önemli olan karakter
Karakterini nerden bileceksin ki, tanımadığın etmediğin briis tanışmak istiyorum
İstiyor
Karakteri benim için önemli olduğundan tanımaya çalışırım
Ne? Çoğu kız tersliyor, bunun garantisi yok yani
Yani ben kendi adıma konuşuyorum sonuçta birisi kısa olabilir ama gerçekten çok iyi bir karakteri vardır eğer boyu kısa diye tanımak istemezsen o iyi sağlam karakteri tanıma şansını kaybedersin bu devirde karakteri düzgün insan sayısı çok az
İşte hicbri kız kız düşünmüyor
Böyle bir genelleme yapman çok doğru değil bence
Ne yapacağım, kendimi riske ki atacağım, gayet yükse bir olasılık, bir kız bile terslerse kalbim çok fena kırılır
Bence özgüvenli bir şekilde gidersen terslenmezsin sonuçta alt tarafı tanışmak istiyorsun
Türk kızları...
Terslenirsende boyundan dolayı değil ülkedeki kadına şiddet olaylarından dolayı olabilir
Yok cidden tersleyen çok, arkadaşlarımdan biliyorum
Peki ama gerçekten seni boyundan dolayı yargılayacak insanın hayatında olmaması daha iyi kafaya takılcak terslenirim diye korkma bence ;)
Tamam da kalbim var ha, terslerse veya kötü bir bakış atarsa çok üzülürüm
Anladım eğer konuşmak istersen istediğin zaman yazabilirsin
Özele gelsene
Terslemediklerine dua et
170-175 arası iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?