Yanliş biseyler yaptım çok kötü bir psikoloji içerisindeyim nolur akıl verin 😔?

Dün sevgilimle görüştük ve benden bi istekleri oluyordu hep. Ben çok çekingen ve utangaç biriyim hep bu yönümden yakınırdı dün öpüştük biraz ileri gittik kendisi çok istedi ben yapma dediğimde neden sevmiyor musun Her sevgili yapıyor bunları diyip ikna etmeye çalışıyordu neyse yapacağını yaptı yurda geldim akşam mesaj attı seni denedim sende hemen düştün senin gibi kızla ne işim olur dedi😔 halbuki ortada düşme gibi bi durum yok zorla yaptı Her şeyi ben yok desem de başkalarına giderim diye tehdit etti 😔 her erkeğin istekleri olur karşılamalısın dedi güzel sözler söyledi akşamında böyle bi mesaj attı resmen kullandı beni 😔 bu sabah tekrar yazdı herşeyi bi köşeye bırak ciddi düşünüyorsan doğru yolda ilerle böyle yanlış şeylere düşme diye akıl vermeye başladı 😔 herseyi kendisi yapti ben utancimdan konusamiyorum bile yaninda ama suclu olan sapik olan ben oldum onun gözünde 😔 kendimi çok kötü hissediyorum 😔
Yanliş biseyler yaptım çok kötü bir psikoloji içerisindeyim nolur akıl verin 😔?
Cevapla