Arkadaşım sevgilim hakkında olumsuz yorumlar yapıyor. Ne yapmalıyım?

Bi kız arkadaşım var dün bana bi video attı video da beyaz tv de hayatta her şey var programında erkek bi terapist geliyor ya adını bilmiyorum. Onun videosunu attı videoda da hoca diyor ki bir erkek şunu şunu yaparsa ilgisizdir, mesajda az konuşuyorsa, aramıyorsa, buluşmuyorsa vs gibi. Buluşma konusu en son söyleniyor videoda. Neyse işte bana videoyu attıktan sonra dedi ki izle bunu seni anlatıyor birazcık sonlara doğru, ben sevgilimle hiç buluşmadım bazı sebeplerden dolayı ondan arkadaşım diyor ki seven insan buluşmanın yolunu bulur bak bana ben buluşuyorum meşgul de olsam vs diye. Bende dedim bizim durumumuz farklı biz keyfi buluşmamazlık yapmıyoruz ilerde zaten buluşucaz. Sonra geveledi bişeyler aşık olma üzülürsün kullandırtma kendini falan dedi.

Sonra konuyu kendisine çevirtti kendi sevgilisinin hakkında konuşmaya başladı. Benim sevgilimle aram allaha şükür çok iyi şimdiye dek hiçbir sıkıntı yaşamadım nerdeyse yani her şey buluşmakla mı oluyor çok buluşanları da görüyoruz her ilişki buluşunca mı sağlam oluyor anlamadım gitti. Başka bi arkadaşıma bunu anlattım bana dedi ki kıskanıyor seni ben kötüysem karşımdaki de kötü olmalı kafasında. Bi insan kıskandığını bu kadar mı belli eder.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Arkadaşım sevgilim hakkında olumsuz yorumlar yapıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla