2-3 yıl sevgili kalmak bir bana mı saçma geliyor? Zaman kaybı?

Yahu 20lerdeler 2 3 yil sevgililik niye? Evlen gitsin anlamiyorum evlenmiceksen 3 4 sil sevgililik nedir ozaman evlenmenin ne anlami kaldi resmen dost hayati çok sacma geldi bilmiyorum belkide hic sevgilim olmadigindan daha önce.
Sizde nasil?
Güncellemeler
+1 yıl
Alow
2-3 yıl sevgili kalmak bir bana mı saçma geliyor? Zaman kaybı?
Cevapla