Eski sevgilim beni hala biraz olsun seviyor mu yoksa 1 ay içinde beni unuttu mu?

Sevgilimle aynı sınıftaydık ve çok mutlu bir ilişkimiz vardı. Birbirimizi çok seviyorduk ama karşı tarafın çok fazla güven sorunu vardı. Bu güvensizlik benden kaynaklı değil genel anlamda ailesinden başka kimseye güvenmiyordu. Ben ona karşı bir hata yaptım. En yakın erkek arkadaşımla eski sevgilisinin yaptığı kaşarlıklarla ilgili konuştuk bel altıydı muhabbet ama hiç bir şekilde benim şahsıma yönelik bir şey yok. Telefonumdan da mesajları silmeyi sevmem sevgilim de ansızın gördü mesajları ve ilişkimiz bu sebepten bitti. Şimdi sevmiyormuş demek ki diyenler olucak ama mesajları okuduktan sonra gözleri doldu sesi falan titredi ve ayrıldıktan sonra da ağlamış baya. Ve çok da kırılmış. Ben çok özür diledim barıştık ama yürümedi ilişki hala öfkesi kırgınlığı tazeydi 1 hafta arayla tekrar ayrıldık. Ayrılığımızın en başlarında baya kötüydü ama yaklaşık 2 hafta falan sonra baya toparladı kendini sürekli gülüyor eğleniyor. Bende yalandan kahkahalar atıyorum ama gerçekten içten içe kahroluyorum. Hiç bir ortak arkadaşımıza benim hakkımda bişey sormuyor soruyorsa da onlar bana söylemiyorlar. Soğudum ve sevmiyorum demiş ama insan o kadar çok sevdiği birini 1 ayda unutur mu? Acaba bu eğlenmeleri tamamen benim canımı yakmak için mi yoksa tamamen unuttu mu?
Eski sevgilim beni hala biraz olsun seviyor mu yoksa 1 ay içinde beni unuttu mu?
Cevapla