Beyler bu çocuk beni üzer mi? Acil? Seviyor mu sevmiyor mu?

Neden numarami silmiyor? 1.5 yildir konusmuyiruz. Arada hikayeme bakiyor. Yedekte tutuyo diyeceksiniz ama öyle olsa yazardi arada yoklardi hatirlatirdi kendini.
Bir erkek umursamadigi bir kizi 1.5 sene icinde mutlaka bosluga dusunce arardi sorardi öylesine konusurdu. Asla yapmiyo. Kavga etmedik fakat numaramida silmedi. Yoisa beni arkadasi olarak mi goruyo? Fakat öyle olsa niye mesaj atmasin? Hic mi bisey hissetmiyo? Nasil olur ben kuruntu yapmis olamam bana hissizim duygusuzum dedi ama ilk basta cok farkliydi evlilik konustu. Ben anlamiyorum bu erkek beynini nolur yardimci olun niye silmiyo 1.5 senedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Yrdm
Beyler bu çocuk beni üzer mi? Acil? Seviyor mu sevmiyor mu?
Cevapla