valla öyle bi olayım yok olsa olsa tek sebep ya karakter uyuşmazlığıdır gelecek görmüyodur ya da linçlenmesin ama kızın cinsel geçmişi vardır çocuk da önem veriyodur dokunulmamışlığa başka sebep gelmiyo aklıma ondan sonrası maymun iştahlılık olur ona da benim kafam ermez
Çocuk kızı elde etmek için ne yalanlar ne taklalar atsın, elde ettikten sonra da cinsel geçmişi var diyip yol versin? Oldu canım Bu nasıl bi sebep olabilir ya Böylelerinin cinsel organlarını kesip kendilerine yedircen
valla demiştir kendi kendine kullanayım atayım doyunca diye bilemem öyle biri değilim evet geçmişini önemserim de kullanıp atma yok bizde varsa zaten ayrılırım uzatmam çok kullanasın günü birlik bişey yaşayasın varsa git bi bara kulübe eğer tipinde müsaitse o da mı yok tipte mi yok git eskorta uçkurunsa derdin insan kullanmıyorum.
Tıptaki adı ile beyin yetmezliği olduğunu düşünüyorum. Söyle mi düşünüyorlar acaba lan bu güzel kız bana baktıysaaa şu güzel kız bana neden bakmasın sonra gercekten bi kızı bu canım seviyor kız ayrılınca veya aldatinca sen suçlusun diyor bırak bu ayakları demek lazım mal olmamak lazım aşk güzel şey
birseyi elde edemedikce romantize edersin, abartırsın, daha da baglanırsın. bu surec ne kadar uzunsa , elde ettikten sonra gozunden dusmesi de o kadar kısa oluyor. en azindan bazı erkek psikolojisi boyle
Vermek? Elde etmeyi neden hep cinsel algılıyorsunuz? Ayrica madem öyle elde etmek icin o kadar uğraşmayacan kimsenin duygularıyla oynamayacan ve kimsenin vaktini de harcamayacan ya. Sanki bu zihniyetteki picler cok ahlakliymis gibi… Sizin kimlere verdiğiniz belli mi sanki