Okulda çok hoşlandığım birisi var ve ne zaman onu izlesem içim gidiyor, resmen kalbim eriyor
Çoğu zaman göz göze geliyoruz, öyle bir bakıyor ki dayanamadığım için gözlerimi kaçırıyorum ama o hiçbir zaman gözlerini kaçırmıyor ve onu daha önce sayamayacağım kadar çok beni izlerken gördüm, arkadaşlarım yanımdan geçerken bana nasıl baktığını anlattılar ve bir süre onun verdiği tepkilere odaklandığımda sürekli birbirimize gülümseyerek bakmamız, her zaman ben nereye gidersem onunda beni takip etmesi ve bir olay olduğunda hemen beni korumaya çalışmasından beni savunmasından dolayı ister istemez umutlandım
Bir arkadaşım gidip ona benim hakkımda ne düşündüğünü sorduğunda ise küfür etmiş çok kabaca ve kalp kırıcı şeyler söylemiş, normalde başkası dese inanmazdım ama en yakın arkadaşlarımdan birisi anlattı bunu bana ve bayağı üzüldüm o günden beri hiç onunla muhattap olmamıştım ve o da bana kaba davranmaya başladı ama hala anlayamadığım bir şekilde onu seviyorum, istemesem bile kendimi içim gide gide onu izlerken buluyorum sizce ne yapmalıyım, gidip ona karşı olan hislerimi belli mi etmeliyim ya da başka bir şey mi?
Çoğu zaman göz göze geliyoruz, öyle bir bakıyor ki dayanamadığım için gözlerimi kaçırıyorum ama o hiçbir zaman gözlerini kaçırmıyor ve onu daha önce sayamayacağım kadar çok beni izlerken gördüm, arkadaşlarım yanımdan geçerken bana nasıl baktığını anlattılar ve bir süre onun verdiği tepkilere odaklandığımda sürekli birbirimize gülümseyerek bakmamız, her zaman ben nereye gidersem onunda beni takip etmesi ve bir olay olduğunda hemen beni korumaya çalışmasından beni savunmasından dolayı ister istemez umutlandım
Bir arkadaşım gidip ona benim hakkımda ne düşündüğünü sorduğunda ise küfür etmiş çok kabaca ve kalp kırıcı şeyler söylemiş, normalde başkası dese inanmazdım ama en yakın arkadaşlarımdan birisi anlattı bunu bana ve bayağı üzüldüm o günden beri hiç onunla muhattap olmamıştım ve o da bana kaba davranmaya başladı ama hala anlayamadığım bir şekilde onu seviyorum, istemesem bile kendimi içim gide gide onu izlerken buluyorum sizce ne yapmalıyım, gidip ona karşı olan hislerimi belli mi etmeliyim ya da başka bir şey mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer