Ben böyle severim Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir En sevdiğim tatlı kazandibidir. Leyla sev beni sokma müşküle Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle 😂
Net 2, bu ülkenin erkekleri olarak ne yazık ki belli korkularla yetiştiğimiz, etrafta görüp duyduğumuz sapık erkeklerden birisi gibi görüneceğimizden korkup çevreden alacağımız tepkilerden çekindiğimiz için konuşmaya bile korkuyoruz.
Evet her yerde de savaşı kazanan ben olacağım :') çirkinler de öyle diyor ben tatlı biriyim:D basit erkek mahlukatı bakıyorum da kendini geliştirmişsin tebrikler doğrusu bir gelişme var
Şeytan aynaya bakmış ve demiş ki benden güzeli de yoktur ya şimdi = senin bu sözlerin ahahaha tipik kezo tr kızıyım de ki insanlar senin gerçekliğine hayran kalsın (2-0 oldu)
@Muhammes sözlerin bana etki etmiyor. Çünkü çirkin değilim KDDOPED durup dururken ben çok güzelim havasına da girmedim. Sen bana öyle gelince güzel ve tatlı olduğumu söyledim. Bence sen tipik kezo erkeksin farkında değilsin.
Aynaya bakmadan önce tatlı olduğun yargısına kapılman çok acı verici.. çirkin ördek yavrusunu da annesi çok güzel bulurmuş ama gerçekte herkes nasıl olduğunu bilirmiş sende öylesin işte kendini dev aynasında görüyorsun ama gerçekleri göremeyecek kadar kör gözlerin :) ama sen kezban olduğunun farkındasın :) farkındalık yapman beni hayrete düşürdü. Tr kızları deyince aklına zeki, karakterli ve güzel kızlar gelmedin tr kızları deyince o kısımları ayırıyorum sadece senin gibi ben merkezli aklı 1 IQ arasında olan, tek derdi erkekleri etkilemek olan kızlar için diyorum :) onların derdi evde yatıp üremek, yani kuluçka olarak kullanılmak:) bakıyorum da farkın yok sanki :) çünkü kız olmandan başka bir özelliğin yok :'( üzülme tamam gerçi üzülmek için de bir karakter olması gerekiyor... Unuttum
@Muhammes dediklerin benim için vız. Hiçbirini üstüme alınmadım. KEŞDKEDKESD ne kadar kendinden emin konusmussun ya burada kimseye bisey ispatlamak zorunda degilim ama sen bu malca fikirlerinle yasamak zorundasin bu cok üzücü. Gereksiz şekilde saldırgan ve agresifsin ama neye ne için saldırdığını bile farketmiyorsun. Buna kudurmak deniyor. Hiç şaşmıyor yani senin gibi mizojinist şizofreni hastası, sadece tutarsız bir şekilde ad hominem yapmaya odaklı erkek varsa tam beyinsiz oluyo. Her şeyi yok yere büyütme potansiyelinde bir insansın. Spastik beyin zedelenmesi yaşadığına emin olabilirim. Güzelim ama çirkin olsaydım da insanları secim şansı olmayan bir yerden vuracak kadar düşmezdim. Birine eğitimine laf edebilirsin. Birinin kullanamadığı zekasına laf edebilirsin ama birinin tipine laf etmek tamamen acizlik göstergesi. Erkekler umrumda değil ve hiçbir zaman egoist olmadım. Erkekler umrumda olsaydı şu an seni başından itibaren eziklemez suyuna giderdim. Bu arada kezban kezban diyorsun ya. Ben bir şey farkettim erkeğin gerçekten kezbani varmış, seninle tescillendi bu. Evlilik düşünmüyorum hele çocuk istemiyorum. Senin gibi iğxrenç tutarsız zoxrbalik yapan insanların eğittiği -daha doğrusu egitemedigi- çocukların arasında yaşamayı haketmiyor. Sizin yetiştirdiğiniz çocuklar benim yetiştireceğim çocuğa layık değil. Şimdi Kxpa çeneni homo sapiens.
Öyle olsa bu kadar sinirlenmezdin demek ki ben yenmişim :) baksana benim için roman yazmışsın duygulandım doğrusu :/ yani duygularını böyle açtığına göre fena gıcık olmuşsun güzelim
Dhsjs yaa kafamı doldurup ne yapacaksın hem konuşmak istemiyor musun benimle artık o kadar mazimiz var bütün bunlar kavgalar dövüşler hepsi sen istiyorsun diyeydi. Rahatlaman ve içini dökmen içindi. Tıpkı birer oyuncu gibi rol yaptığımızı sanıyorum ama sen ciddisin galiba :/
Hayır alakası bile yok... Ben RTV mezunu olduğum için oyunculuk yapmaya çalıştım. Kızların en nefret ettiği tip rolüne girdim. Sen yapalım dediğin için devam ettim, içim rahatlıyor kavga edelim dedin.. ben onun için hep kavgalı sözler ettim yoksa zeki kız olduğunu zaten biliyorum. Seni kırmak ve üzmek için değil seni rahatlamak içindi.. ama görüyorum ki senin kişiliğin böyle
Kıvırmak mı? Kaç gün önce dedin başka sohbette kavga ederken ben yoruldum artık duralım dedim sende olmaz rahatlıyorum dedinnn o günden beri kavga ediyoruz :/ ben niye seninle kavga edeyim ki? Sen istediğin için Nil:/ her şeyi sen istediğin için yapıyorum.. sadece senin için..
Sen çıkardın ve amaç kazanmak benim ciddi olduğumu sanmıyosun herhalde? Ben senin hakkında bunları düşünmüyorum ki.. benim tek düşündüğüm içini dökmeni sağlamaktı.. ama anlaşılan o ki birileri ciddi ciddi sözler etmiş... Bu çok kırıcı işte sözlerin değil davranışın kırıcı.. bu yüzden sana hak ettiğini veriyorum
@Muhammes rövanş isteyen sendin ben değil şakasına devam edicektik ama sen abarttin. Durup dururken birbirimize saldiralim demedim. Bir argüman olur bu sana doğru bana yanlış gelir kavga edebiliriz. Fakat gelip de direkt benim şahsıma hakaret etmeni anlamsız buldum ve keyif vermedi. Ortada bir şey yokken yaptığın sadece zorbalıkti.
Senin güzel olduğunu ikimizde biliyoruz.. hatta seninle konuşmanın beni mutlu ettiğini de.. ben sana zorbalık yapmadım ben rol icabı diğer kıza laf attım. Yoksa benim Nil güzel tatlı ve sevimlidir. Bakışları, olsun konuşması olsun naiflik akar. Sadece bu da değil zekası, kültürü çoğu insan da yok. Bunları biliyorum. Sorun senin benim bunları bilmediğimi sanman...
Ben senin kırıldığını benim gerçekten bunları deidigmi düşündüğünü sanmıyordum.. ben rahatladiginı düşündüm.. bilemezdim, ayrıca güzel gönlünü zaten alamam o en güzel yerde zaten senin kalbinde... Ayrıca tatlı söz etmedim ki ne dedim? Seni mutlu edecek hiçbir şey söylemedim çünkü bu sözler bile yetersiz gönlünü ferah yapmaya.. bjr kitap gerek adına yazılması gereken bir roman.
Tamam işte o soğuk baklava diye geçiyor zaten ayrıca ne alaka en büyük dostluklar kavga ile başlar ki bizimkisi senin isteğin üzerine kurulmuştu. Yani arada canın sıkılır buluşur kavga ederiz bence iyi arkadaş olur bizden tabi sen hemen başlarsın majosist tuperklioz bilmem ne fbshsgsga
@Muhammes SUDJEKDKKDKDKEKDKDODJKROEKRKDKD MAZOŞİST TÜBERKÜLOZ DİYE YAZILIYOR ONLAR ama ne alaka onlar JSKDLSKDLDKDLDKDDM Nuriye diyince bilemedim, o yüzden soğuk dedim. Senin de benden iyi olduğun konular var evet. Nadiren:)
Seninde benden iyi olduğun konular var evet. Fazlasıyla :) işte bizde eksik yönlerimizi düzenleyip mükemmel birey olacağız nasıl fikir ama ve nasıl yazıldığını bilmiyorum fhsjsj ne bilim arada öyle şeyler diyordun bende dedim bu kızın aklına nerden geliyor fjsjsj o zaman temeli atıyoruz var mısın
Ohoo sen beni tiyatro da görsen fhdjwj sarhoş, dolandırıcı, kindar, zengin mahluk, gaddar top bile oldum dhshshab yani oyunculuğu seviyordum ya :/ ama o beni sevmedi bizimkisi de öyle mi olacak :_ veee son olarakkk iyi girdim ama role inandırıcı dimi hiç yorum yapmadın nasıl oynadığım hakkında çok pis şere*siz böyle bir sıkım su da boğmaklık değilse kötü :/
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Ben iyiyim sjfjd mütevazi olamam😌😂
Karşı cinse genelde yürümüyorum, benden hoşlanan olursa yürüyebilirim
0…
Asla yürümedim.
Ben hep bana yürüyenlerden seçim yaptım.
Nerede bizde o şans
Neden sana yürümesinler sana da yürürler.
Seçim yapacak kadar seçim dedin ya
Yakışıklı ise hiç çekinmem yürüyorum ne var yani 🤣🤣
Işte feraset işte cesaret işte adam gibi madamlik
Hahahahahah 😙
Bir özlemsin, özlem
Sensiz cümleler eksik, eksik yüklem
Nasılsın peki? Benim en güzel cümlem
Hadi bekletme, olur musun tümlem
Hiç beceremem ben bu işleri muhtemelen..
Buna çok güldüm 😂
Şekilci değilim merhabaya merhaba işine gelirse 😂😂😂
Bu biraz odunca 😄
Yapacak bişey yok
Flörtöz biri olarak kendime 10 üzerinden 8 veriyorum.
Şunun gibi hatun bulsam...
Bırak yürümeyi
Uçarım uçar 😃
Karşı cinse yürümem 😃 1 olabilir
O sırada ben..
Selam,
Karşı cinse uzun süredir yürümüyorum. Yalnızlıkla mutluyum ben. Son zamanları baz alırsak 10 üzerinden 2 puan verebilirim kendime.
10 da 10 ama ben böyle sacma sapan yaklasmam insanlara karşı arkadas olarak yaklaşırım sonrası gelir :)
7 diyebilirim çok iyi değilim ama ilgisini görüyosam mutlaka karşılığını veririm ilgilenmeyi severim
Yürüme konusunda ben şey kem kum ihhh bilemedim 0 dan bile düşük olabilir sjsjjd
Sanırım -10. Karşımdaki ondan hoslandigimi hayatta anlayamaz.
Padişah kızısın eee bı zahmet boynumu vurulsun garibimin canım
1 puan oda varoluş için.
Nefes alsın yeter diyon yani ahahah
Ben böyle severim Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir En sevdiğim tatlı kazandibidir. Leyla sev beni sokma müşküle Seninle kaşık atalım iki tabak keşküle 😂
İsim olmaz , beceremem de zaten
Karşı cins ile mi işin olmuyor sap mi kalacaksın
Aynen sap kalacağım
Helal lan bak dürüstlük budur işte
Sırtıma atar götürürüm onla mı uğraşacağım🙄
Hahaha
🤣 Vaay
En güzeli ama🤭😅
Başarılı 😅
😎😎😎
8 puan verırım. 2 puanı uyurken yürüyemediğim için kırdım 😂
Yürümüyorum bodoslama söylüyorum her şey met belli olsun.
Şu an kimseye yürümüyorum. Aklım fikrim ulaşmak istediğim hedeflerde.
Kişiden kişiye değişir bu benim şahsen 10 üzerinden 2 felandır bana göre değil bu işler 😂
Skskskskks detaydaki sanat eserini çaldım güzelmiş mizahına bizim tayfaya yürürüm bununla ben🤓
Kendime puan vermiyorum. Çünkü karşı cins bana yürüyor sürekli. Benim bir şey yapmama gerek kalmıyor
Net 2, bu ülkenin erkekleri olarak ne yazık ki belli korkularla yetiştiğimiz, etrafta görüp duyduğumuz sapık erkeklerden birisi gibi görüneceğimizden korkup çevreden alacağımız tepkilerden çekindiğimiz için konuşmaya bile korkuyoruz.
En fazla 1. Ben de yukardaki şiiri yazan eleman gibi yürüyom 😬😭😅😅
Ekstra kelimeler kullanmam
10 üzerinden 8-9 falan
Ooo
İnan benden daha fazlaları vardır
10 😀
Başarılı
10 üzerinden 20 veririm kendime 😅
Gerek duymuyorum genelde kızlara yürüyorum onlar daha hoş 🥰🥰
Gerek duymuyorumun açılımı : çok çirkinim ve gıcık biriyim o yüzden zaten kabul etmiyorlar
@Muhammes aksine güzelim ve tatlı biriyim ama ilgimi çekmiyorlar?
Sen her yerde benimle uğraşacak mısın basit erkek mahlukatı
Evet her yerde de savaşı kazanan ben olacağım :') çirkinler de öyle diyor ben tatlı biriyim:D basit erkek mahlukatı bakıyorum da kendini geliştirmişsin tebrikler doğrusu bir gelişme var
Şeytan aynaya bakmış ve demiş ki benden güzeli de yoktur ya şimdi = senin bu sözlerin ahahaha tipik kezo tr kızıyım de ki insanlar senin gerçekliğine hayran kalsın (2-0 oldu)
@Muhammes sözlerin bana etki etmiyor. Çünkü çirkin değilim KDDOPED durup dururken ben çok güzelim havasına da girmedim. Sen bana öyle gelince güzel ve tatlı olduğumu söyledim. Bence sen tipik kezo erkeksin farkında değilsin.
Tr kızı falan da demen, ne kadar ergen ve itici ya DKKDOSPSP cahil samimiyetsiz sxlak
Aynaya bakmadan önce tatlı olduğun yargısına kapılman çok acı verici.. çirkin ördek yavrusunu da annesi çok güzel bulurmuş ama gerçekte herkes nasıl olduğunu bilirmiş sende öylesin işte kendini dev aynasında görüyorsun ama gerçekleri göremeyecek kadar kör gözlerin :) ama sen kezban olduğunun farkındasın :) farkındalık yapman beni hayrete düşürdü. Tr kızları deyince aklına zeki, karakterli ve güzel kızlar gelmedin tr kızları deyince o kısımları ayırıyorum sadece senin gibi ben merkezli aklı 1 IQ arasında olan, tek derdi erkekleri etkilemek olan kızlar için diyorum :) onların derdi evde yatıp üremek, yani kuluçka olarak kullanılmak:) bakıyorum da farkın yok sanki :) çünkü kız olmandan başka bir özelliğin yok :'( üzülme tamam gerçi üzülmek için de bir karakter olması gerekiyor... Unuttum
@Muhammes dediklerin benim için vız. Hiçbirini üstüme alınmadım. KEŞDKEDKESD ne kadar kendinden emin konusmussun ya burada kimseye bisey ispatlamak zorunda degilim ama sen bu malca fikirlerinle yasamak zorundasin bu cok üzücü. Gereksiz şekilde saldırgan ve agresifsin ama neye ne için saldırdığını bile farketmiyorsun. Buna kudurmak deniyor. Hiç şaşmıyor yani
senin gibi mizojinist şizofreni hastası, sadece tutarsız bir şekilde ad hominem yapmaya odaklı erkek varsa tam beyinsiz oluyo. Her şeyi yok yere büyütme potansiyelinde bir insansın. Spastik beyin zedelenmesi yaşadığına emin olabilirim. Güzelim ama çirkin olsaydım da insanları secim şansı olmayan bir yerden vuracak kadar düşmezdim. Birine eğitimine laf edebilirsin. Birinin kullanamadığı zekasına laf edebilirsin ama birinin tipine laf etmek tamamen acizlik göstergesi. Erkekler umrumda değil ve hiçbir zaman egoist olmadım. Erkekler umrumda olsaydı şu an seni başından itibaren eziklemez suyuna giderdim. Bu arada kezban kezban diyorsun ya. Ben bir şey farkettim erkeğin gerçekten kezbani varmış, seninle tescillendi bu. Evlilik düşünmüyorum hele çocuk istemiyorum. Senin gibi iğxrenç tutarsız zoxrbalik yapan insanların eğittiği -daha doğrusu egitemedigi- çocukların arasında yaşamayı haketmiyor. Sizin yetiştirdiğiniz çocuklar benim yetiştireceğim çocuğa layık değil. Şimdi Kxpa çeneni homo sapiens.
Kapa çeneni dediğine gore yenilgiyi labul etmis oluyorsun doğru mu anlıyorum
@Muhammes hayır seni susturmus oluyorum. 2-0 ile bitiyor rövanş falan da yok. İşine
Ben yendim
Öyle olsa bu kadar sinirlenmezdin demek ki ben yenmişim :) baksana benim için roman yazmışsın duygulandım doğrusu :/ yani duygularını böyle açtığına göre fena gıcık olmuşsun güzelim
@Muhammes hayır belki o boş kafan dolar diye yazdım. Ama püf diye uçmuş sanırım.
Dhsjs yaa kafamı doldurup ne yapacaksın hem konuşmak istemiyor musun benimle artık o kadar mazimiz var bütün bunlar kavgalar dövüşler hepsi sen istiyorsun diyeydi. Rahatlaman ve içini dökmen içindi. Tıpkı birer oyuncu gibi rol yaptığımızı sanıyorum ama sen ciddisin galiba :/
Asıl amacımızı unutmuş gibisin.. bu en kırıcı davranışın işte
@Muhammes bence ikimiz de gerçek kişiliğimizi yansıttık gerçi sen olmayan kişiliğini yansıttın. Seninki kişilik sayılmaz.
Hayır alakası bile yok... Ben RTV mezunu olduğum için oyunculuk yapmaya çalıştım. Kızların en nefret ettiği tip rolüne girdim. Sen yapalım dediğin için devam ettim, içim rahatlıyor kavga edelim dedin.. ben onun için hep kavgalı sözler ettim yoksa zeki kız olduğunu zaten biliyorum. Seni kırmak ve üzmek için değil seni rahatlamak içindi.. ama görüyorum ki senin kişiliğin böyle
@Muhammes nası kıvırıyorsun ya nasıl.
Kıvırmak mı? Kaç gün önce dedin başka sohbette kavga ederken ben yoruldum artık duralım dedim sende olmaz rahatlıyorum dedinnn o günden beri kavga ediyoruz :/ ben niye seninle kavga edeyim ki? Sen istediğin için Nil:/ her şeyi sen istediğin için yapıyorum.. sadece senin için..
@Muhammes bu kavgayı ben mi çıkardım sen mi, üstelik bu derece çirkin hale getiren ben miyim sen mi?
Sen çıkardın ve amaç kazanmak benim ciddi olduğumu sanmıyosun herhalde? Ben senin hakkında bunları düşünmüyorum ki.. benim tek düşündüğüm içini dökmeni sağlamaktı.. ama anlaşılan o ki birileri ciddi ciddi sözler etmiş... Bu çok kırıcı işte sözlerin değil davranışın kırıcı.. bu yüzden sana hak ettiğini veriyorum
@Muhammes rövanş isteyen sendin ben değil şakasına devam edicektik ama sen abarttin. Durup dururken birbirimize saldiralim demedim. Bir argüman olur bu sana doğru bana yanlış gelir kavga edebiliriz. Fakat gelip de direkt benim şahsıma hakaret etmeni anlamsız buldum ve keyif vermedi. Ortada bir şey yokken yaptığın sadece zorbalıkti.
Senin güzel olduğunu ikimizde biliyoruz.. hatta seninle konuşmanın beni mutlu ettiğini de.. ben sana zorbalık yapmadım ben rol icabı diğer kıza laf attım. Yoksa benim Nil güzel tatlı ve sevimlidir. Bakışları, olsun konuşması olsun naiflik akar. Sadece bu da değil zekası, kültürü çoğu insan da yok. Bunları biliyorum. Sorun senin benim bunları bilmediğimi sanman...
@Muhammes yapıp yapıp iki tatlı sözle gönlümü alamazsın seni hain?
Ben senin kırıldığını benim gerçekten bunları deidigmi düşündüğünü sanmıyordum.. ben rahatladiginı düşündüm.. bilemezdim, ayrıca güzel gönlünü zaten alamam o en güzel yerde zaten senin kalbinde... Ayrıca tatlı söz etmedim ki ne dedim? Seni mutlu edecek hiçbir şey söylemedim çünkü bu sözler bile yetersiz gönlünü ferah yapmaya.. bjr kitap gerek adına yazılması gereken bir roman.
@Muhammes bence bu son iki yorumun dışında her şey gerçek KDLEPELLDKD şu an maytap geçiyorsun KDODMDKDNDKDLDL
Asıl ciddi olduğum son iki yorumum Nil.. diğerleri seni rahatlatmak için yapılmış bir oyun bunlar ise kalbine gerçeği söylemem için kurulmuş sözler
@Muhammes her neyse affettim💅🏻
:) ee o zaman artık şey mi yapsak bir çay içip sana sütlü baklava mi ısmarlasam Sever misin sütlü Nuriye baklavası
@Muhammes soğuk baklava tercihim
Ama seninle buluşacağımi arkadaş olacağımızi düşünmüyorsun heralde bunca şeyden sonra.
Tamam işte o soğuk baklava diye geçiyor zaten ayrıca ne alaka en büyük dostluklar kavga ile başlar ki bizimkisi senin isteğin üzerine kurulmuştu. Yani arada canın sıkılır buluşur kavga ederiz bence iyi arkadaş olur bizden tabi sen hemen başlarsın majosist tuperklioz bilmem ne fbshsgsga
40 yıllık dostluğun temelini atıyoruz şu an
@Muhammes SUDJEKDKKDKDKEKDKDODJKROEKRKDKD MAZOŞİST TÜBERKÜLOZ DİYE YAZILIYOR ONLAR ama ne alaka onlar JSKDLSKDLDKDLDKDDM Nuriye diyince bilemedim, o yüzden soğuk dedim. Senin de benden iyi olduğun konular var evet. Nadiren:)
Seninde benden iyi olduğun konular var evet. Fazlasıyla :) işte bizde eksik yönlerimizi düzenleyip mükemmel birey olacağız nasıl fikir ama ve nasıl yazıldığını bilmiyorum fhsjsj ne bilim arada öyle şeyler diyordun bende dedim bu kızın aklına nerden geliyor fjsjsj o zaman temeli atıyoruz var mısın
@Muhammes biraz düşünmem gerek bir anda role girip zorba olan birine katlanabilir miyim diye
Ohoo sen beni tiyatro da görsen fhdjwj sarhoş, dolandırıcı, kindar, zengin mahluk, gaddar top bile oldum dhshshab yani oyunculuğu seviyordum ya :/ ama o beni sevmedi bizimkisi de öyle mi olacak :_ veee son olarakkk iyi girdim ama role inandırıcı dimi hiç yorum yapmadın nasıl oynadığım hakkında çok pis şere*siz böyle bir sıkım su da boğmaklık değilse kötü :/
@Muhammes JDKELELDMEDK Daha önce rastladığım sosyal zorbalardandın işte öyle çok etkilenmedim
:/ o zaman kötü... Daha farklı şeyler denemem gerekiyordu e sen kabul ettin mii ettim dediğinde istek yolla ben anlarım fjdjsj
@Muhammes tamam ekdprlldprl
Tamam jdjsks bekliyorum
Tamam jdjsks bekliyorum ve
@Muhammes ve?
Ve çok tatlısın elmalı kurabiye gibisin fsteth hadi ağaç oldum
Kişiye bağlı karşımdaki 7-8 arası
Hiç becerikli değilim ben
Yakın çevreminde düşüncelerini atarak yazıyorum en az 8
Selam derim onlar atlar zaten
Aç köpehler
Hahahha
Doğru değil mi ama
Genelleme yapma
Seks erkeklerin yüzde 99 'nu ayartır beybisi
Bana gel beni... demedikleri kalanlara bile atlamadım
Onların beklentisinden fazlasını yapardım. çok istesemde yapmadım
Ya hiç çekilecek gibi değilsiniz ya o kadar geldi senin gibisi 1 kere bakalım ne olacak diyerek sonuncusuyla flört ettim sonuç 2 gün dayanamadım
Bak dhaa selam demeden bile geliyorlar
🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭🤭🤭
Nasıl bir avuntudur be tam ıssız olmak gerekiyor herhalde böyle konuşmak için
Ay berbatım 😂
Benim kadar değilsindir 😄
Ya bir de oturup gülüyorum kendime ya 😂
Gülmek iyidir gül 😄
Rezillik diz boyu be 😅
-10.
Deme öyle
Neden böyle düşünüyorsun
Yürümüyorum o yüzden 1.
Beceri alanım değil 2 ile kaldım
6-7-8-9-10 kişiye göre değişir
0. Çünkü yürümüyorum.
100 üzerinden 1 milyon
sen puanlamak istermisin?
Eksilerdeyim bu konuda
Puan veremeden oyunu terk ediyorum. 😃
10/10. Yeter ki karşımdaki kişiyi isteyeyim
Hiç yürüme ihtiyacı duymadım bir şey diyemem
Ben yürümem direkt söylerim ortada bir şey varsa
1 herhalde hiç yurumedim beceremem sajsjja
Love işlerini kapattık öldü
Koca bir 0 asla yürüyemem
Önce emekle sonra yürümeye başlarsın.
@uncovered yok be ailedeki erkekler sağolsun erkeklerle ilişkim koçum aslanım o kadar
Öyle oluyor maalesef erkekler arasında ama aşmaya çalış yoksa zorlanırsın ilerde.
@uncovered pek sanmıyorum ama inşallah😂
Sana yardımcı olayım bari bana yürü 😂
@uncovered eyvallah koç 😂
Haha çok iyiydi bu 😂
@uncovered biliyorum teşekkürler teşekkürler😂
Rica ederim ne demek efendim:)
Sanal 10 ama reel sıfır sıfır sıfır utangaçım
Niye
Ne yapacan
Sana ekmek çıkmaz yiğidim 😉bide bellki sevglim var
Bu ne 🤣valla onun gibi değilim boy 155 kiloda 50 😅
Senin boy kilo kaç 🤣😅
Etli bir yüzüm var 🤣vücudum da zayıf 🤣
Boya bak 🤣🤣bu kadar kısa erkek var mı yaa
Abi 36 yaşındasın olur mu hiç yaa? daha 22 yaşındayım genç birisini isterim sana da 30 yaşında birisi lazım
Bende genç isterim. bay
Olgun erkeğini kaçırma yavrum
4 anca
8-9 arası 😂
4 iyidir.. :))
100 alırım..
10 üzerinden..
1 hiç beceremem
4-5 herhalde 😊
0 hiç beceremem 😅
9.5 😂
Açık yazsaydın yürümek ayıp değil ki niye herkes gizli
Sen yürür müsün yoksa bekler misin
Niye bekleyeyim
Yürümesini