Emojileri yerine göre mi kullanıyorsunuz? Yoksa rastgele mi?

Mesela biriyle konuşuyorsunuz size
" iyi bir öğretmen olacağına inanıyorum 😂😂 "
" sana değer veriyorum biliyorsun 😒 "
Senin de boyun iyi ya takma 🙄 "
Bu ve bunun gibi mesajlar alıyorum bazen iyi bir şey söylüyor ama gülüyor sana değer veriyorum diyor umursamayan emoji atıyor ya dalga mı geçiyor ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum böyle samimi cümlelerin yanına saçma emoji konulunca soğuyorum valla ya bir daha konusasım gelmiyor o kişiyle sizce abartıyor muyum?
Emojileri yerine göre mi kullanıyorsunuz? Yoksa rastgele mi?
Cevapla