
Sanırım erkekler güçlü kadın sevmiyor.

Aslında tam olarak böyle değil. Erkek neden sırtına yük istesin ki? az ayaklarımızın üstünde durmamızı beklerler bence. Bağımsız özgüvenli kadın daha çekici gelir bence. Muhtaçlık değil de bunun adı ihtiyaç olabilir. Bir erkek ona muhtaç değil de ihtiyacımız olduğunu düşünürse evet daha düşkün olur. Erkek içgüdüsü o ihtiyacı karşılamak için uğraşacaktır.
Erkekler tam aksine yanlarında güçlü kadın görmek istiyorlar. Ama o güçlü kadın birgün ondan çabuk vazgeçer diye korktukları için kendilerine ihtiyacı olan bir kadını tercih ediyorlar. Çünkü o gidemez, ekonomik olarak da manevi olarak da ondan vazgeçemez diye düşünüyorlar bence. Her erkek değil ama bazısı diyeyim de şimdi şey yaparlar. 😅😂😂
Çıt kırıldım bişeyden anlamayan ilk defa onunla gezip görmüş kadınlara bayılıyor benim sevgilim. Ben de tam tersi dünyanın gtünr parmak atmışım. Her bku biliyorum sinir oluyor 😂Ayrıl o zaman diyorum yok diyor
Teşekkürler eig için 😊
Zeki kadınları pek sevmiyorlar genel olarak galiba😃 muhtaç olmayınca işe yaramaz görüyorlar kendilerini galiba 🤷🏻♀️
Cevap
18Cevap
Genel olarak evet böyle işte kadın ben bir şey yapamıyorum gel sen yap sen yaparsın deyince gururu okşanıyor
Bağımlı oldukları doğru bir tespit
Ben güçlü kadınları daha çok seviyorum muhtaç kadın biraz zayıf gibi gelir gözüme
Öyle bir ayrımın olduğunu sanmıyorum..
Şöyle ki; belki bu durum erkek-kadın arasındaki en ideal uyumu gösteriyorsa, iki taraf da bu taraf da buna razıysa dışardan böyle görünmesi normal..
kendini güçlü diye tabir eden kadınların çoğu kendini beğenmiş ukala narsist. Gerçekten güçlü kadını sevmeyen erkek yok inanın
kesinlikle evt sürekli ben yapamıyorum bunu ben bunu açamıyorum ben tek başıma gidemem ben çok korkarım diyen kadın seviyolar yok diyen bile gidip öyle kızlara aşık oluyo bknz abim
Kendine güvenmeyen erkekler kadının ona muhtaç ve bağımlı olmasından zevk alırlar ben öyle düşünüyorum.
Bana bağımlı olacak diye bir köpeğe muhtaç olmayı nasip etmesin bana.. ben başka açıdan bağımlı yaparım onu.
Sanırım her zmn kendilerini güçlü gördüklerinden güçlü bir kadın goruncede küçük düşmüş gibi hissediyorlar ondan olabilir
kadının güçlü olması ayrı bağımsız ve erkek rollu olması ayrı.. kadın ne kadar güçlü olsa ne kadar maddi ve duygusal olarak bağımsız olsa ona güvenli ve hiçbir şeye ihtiyacı olmadığını hissettiren adama kıyamaz yaratılışı bu işte aynen de erkekler için güçlü kadını severler de onların için de sevdikleri kadın ne kadar güçlü olsa duygusal ya da maddi olarak bağımsız olsa koruyacaklar ihtiyaçlarına bakacaklar falan yaratılışı öyle.. kadının güçlüğü ruhunda kalbinde aklında bulunmalı herşeyden önce kadının güçlüğü zekasında açıkgözlüğünde bulunur duygularını ne zaman ve nasıl ve nerde idare edebilmesinde.. maddi ya da duygusal bağımsız olmakta değil 😃 kadınlar duygusal yaratıldık ama duygusallığımız zayıf noktamızı değil güç noktamızı olsun 😂😂🙉
Erkekler bağımlı olmaz her zaman birilerini bulur konuşmak için😂
Erkeklerin güçlü kadın istememesinin tek sebebi güçlü kadın hiçbir şeye minnet etmez benim erkeğe mi ihtiyacım var diyip en ufak tartışmada çekip gidebilir, erkekler ilişkilerinde kadının birazda olsa bağlanması açısından minnet duymasını istiyor.
Neden
@Sumeyye_35 ilişkinin bitmemesi için
Ama bazıları da sadece duygularıyla oynayıp manipüle edıyor. Aslında bir ilişki istemiyor onları nasıl anlayacağız?
@Sumeyye_35 İlişki istemeyen biri illa bir yerde falso verir kimse mükemmel rol yapamaz.
Muhtaç olmasını istemez onu sahiplenmek korumak için yapar Kadınlar da mesela babası gibi olsun ister İkisi de aynı nedenden kaynaklanır bana göre
Güçlü kadın gördüklerinde sözlerini geçiremiyorlar baskın olamıyorlar. Tabi hepsi için değil bazıları yanında ayakları üstünde duran kadınları görmek istiyor
Erkeğine bağlı olarak değişir biraz. Bugüne kadar dominant kadinla beraber olanlar sevmez. Alfa-Beta ilişkisi biraz
Tek bir söyle noktalayacağım erkekler düştüğü zaman onunla düşecek bir kadını değil düştüğü zaman onu kaldıracak güçlü kadınları severler en azından %76 lık bir oran böyle düşünüyor
Zannetmiyorum, kolay lokma görebilirler, ya da cepte filan
Hayır tam tersi, o kadınları bir süre sonra değersiz görmeye başlıyorlar
Duyguları merhameti güzel olanlara bağımlı oluyoruz
Yoo benim kadınım muhtaç olmasın güçlü olsun. Hatta ben ona muhtaç olayım manevi olarak
Genelleme yapmayı sevmem ama güçlü kadınlar genel de dünyayı ben yarattım havasında olduğu için pek sevmiyorum. Tekrar söylüyorum genelleme yapmıyorum.
Bu doğru erkekliğini gösterecek kadına bağlanırlar
yok kız o kadarda değil genelleme
Değişir kimisi de güçlü otoriter kadın seviyor
Valla ben de çözemedim
bence de güçül kadınları sevmiyorlar
Aksıne guclu , kendınden emın kadın sevıyorum.
tam tersi güçlü kadın severim..
İtaatkar kuçu kuçular zavallısınız ancak krolarla olursunuz.
Zeki erkekler güçlü kadinlari severler
Hiçbir kadın hiç bir erkek e muhtaç olmamalı
Hiç sevmem öyle kadın
Bende hayır
Yok dostum
Aynen güçlü olandan korkuyolar
Bence tam tersi.
Evet ama tam değil yalancı muhtaçlara
Cidden öyle mi
Hayır kadın ayakları üzerinde durmalı ki ezilmesin
Hayur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?