Sevgilinizin anne babası ile ilişkisi nasılsa sizinle olan ilişkisinde de benzer döngüler olacaktır. Bu sebeple; Hayatınıza almak istediğiniz kişinin anne babası ile olan ilişkisinin nasıl olduğunun bir önemi var mı?
Hayatınıza almak istediğiniz kişinin anne babası ile olan ilişkisinin nasıl olduğunun bir önemi var mı?
Kesinlikle var. Anne-baba söz konusu evlilikse de daha çok önemli. Kişi ayrı bir birey olmayı başarabilmiş sınırlarını bilen biriyse biraz daha iyi olabilir kesinlikle. Örneğin; isteme ev eşyaları alma söz konusu olduğunda çevremden de gördüğüm maddi olarak da olsun manevi olarak da olsun kayinvalide istediği olsun istiyor, gelin de kendi duracağı için tabii istiyor doğal olarak. O evleneceğin kişi annesine olur olmadık şeyler söylüyorsa iki üç gun sonra sana da öyle davranır. Bu hiç şaşmaz yani. Dönüp evleneceği kişiye söylüyorsa adam ondan da olmaz. Bayağı karmaşık durumlar adam özünü saklayan biriyse halk arasında tabir ettiğimiz şekilde köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyor. Anne baba arasındaki ilişki geleceğe yönelik bir şeyleri de gösteriyor. Evlenmeden önce kesinlikle ailesiyle tanışmak konuşmak gerekir hepsinin bağına bakmak gerekir. Neticede bize hayatı öğreten aile ve ailenin bir nebze de olsa yolundan giden bir çok kişiler var. Kaç yaşına gelmiş aileden kopamayan erkek veya kadınlar da çok. Bizim kültürümüzde en çok gözlemlediğim şey şu erkek ve Anne bağı fazla bunun için bir araştırma yaptım ve araştırmada şunları çıkardım ; Anne babayla olan ilişki iyi gitmiyor gitmeyince boşanma söz konusu olmayan durumlarda özellikle ki eskiden boşanma bu kadar kolay da değildi. Anne evin küçük erkek çocuğunu evin reisi haline getiriyor ve duygu olarak evlattan karşılıyor bu isteği böyle olunca da doğal olarak o küçük erkek çocuğu büyüyüp evlenince gelen eş potansiyelindeki kişi bir rakip gibi oluyor kayınvalideye. Bizim toplumumuzda evliliklerin aldığı en büyük kanayan yara burada başlıyor. Devamı da zaten çok kolay ve rahat bir şekilde geliyor. Evlenecek olan evlenmek isteyen herkese söylüyorum bunu kendini yetiştirememiş insanlarla kesinlikle olmayın. Bir şeyler olacaksa bile en azından denginizle olun fikir, kültür, yaşama tarzı hayatı olarak. Bu şekilde olduğunda bir şeyler daha basit olur en azından.
kız anadan duymasa öğüt almaz oğul babadan görmese sofra çekmez oğul babanın yerine yetişenidir. demiş dede korkut insanlar ölümlü olduğu için kendilerinin kopyalarını bırakırlar o sebebden bir insanın kendi anne babası ile ilişkileri iyi olmalı istisnalar elbette var anne hastadır kötü huyludıe veya baba zulm etmiştir gibi gibi hani bi türlü samimiyet kuramaz ama saygıyıda kaçırmassın yani fikrim bu yönde
Hayatıma almak istediğim kişinin tüm canlılar ve cansızlarla iişkisini incelerim ve bunun her zaman önem vardır. İnsan ne ise herkese öyle davranır. Acımasız, karaktersiz, yalaka, sahtekar ve bencil vs bu özelliklerden birini taşıyor ise muhakkak ilerleyen dönemlerde bu özelliklerinden birini benim içinde kullanacaktır.
Hiçbir aile ilişkisinin mükemmel olduğunu düşünmüyorum şahsen. O yüzden benim için hiçbir önemi yok. Genelde böyle konularda en zararlı çocuklar çıkıyor. Benim umurumda olmaz. Sonuçta ailesi ile değil kendisi ile birlikte olacağım.
Aile ile olan ilişkinin benimle aynı olması saçma geldi ne alaka.. Ailesi ile olan ilişkisine dikkat ederim. Neden çünkü aile benim için hep önemli oldu sözlerinden çıkmadım pek benimde zıt düştüğüm noktalar çok oldu ama hiç onları çiğnemedim. Çiğneyen erkekten soğurum. Aile çok önemli
Benim için elbette ki var ben bir evlilik atlattım ve artık bazı huylarını istemiyorum yani elbette ailesini sevsin ve onlara saygı duysun ancak onları bizim evimizi ilgilendirmektedir ve da fazlası şeylerde söz sahibi yapmasın istiyorum artık
Baba değilde annesiyle olan ilişkisine dikkat ederim. Zaten annesiyle arası iyiyse büyük ihtimalle babası iyi bir baba degildir. Bu yüzden de babasıyla arasının iyi olup olmaması benim çokta umrumda olmazdi
Bu olay yüzünden bir kere basım yandı. Aıle olduğunu unutup bekar gibi ailesiyle vakıt gecırıp , onlardan bır türlü kopamayan kadına selam dahi vermem. Kopsun görüşmesin demıyorum ama artık kendısı ayrı bir aile olduğunun farkına varsın kafi.
aile herşeydir, tabi ki önemli eğer ailesiyle sağlıklı bir ilişkisi güven bağı yoksa bu onun karakterine ve hareketlerine yansır insanı ailesi şekillendirir ha sonradan değişen kişiler istisnadır.
Açık konuşmak gerekirse bu tarz konular kişi farkında olmasa da kişiliği çok fazla etkiliyor. Eğer bunlardan dolayı kabullenilemeyecek (şiddet yanlısı olmak, yalancılık, manipülatif özellikler vs.) yoksa hiç önemli değil. He eğer ki yok olsun umrumda değil diyorsanız lütfen kızlar sevgi köpeği olmuş, bütün erkeklerin de ailevi sorunları var gibi aptal aptal yorumlar yapmayın.
Önemi var. Anne ve babasına saygısı yoksa, arayıp sormayan, hatır bilmeyen birinin sevgisine inanmam. Çünkü en büyük sevgiyi ve saygıyı onlar hakediyo ben değil.
Var, ailesine ozellikle annesine karsi saygisiz ve acimasiz olan biriyle konusmak dahi istemem. Annesine saygisi olmayanin bana hic saygisi olmaz. Bu asla degismez
kesinlikle var çiftler belki bir hayat yaşayacak ama ailelerde önemli benim ailem ne kadar önemliyse karşı tarafın aileside o kadar önemli iyi anlaşmak isterim
Aileye, ailenin kutsallığına önem veren biriyim. Tabiki bazı durumlar olabiliyor ama genel olarak ailesine saygısı sevgisi olmayan bir insan bana ne kadar saygı ve sevgi gösterebilirki! (İstisnalar olabilir)